יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיגוע קטלני בכניסה ליישוב עלי: שני הרוגים, מחבל אחד נוטרל

שני בני אדם נרצחו בפיגוע ירי שאירע בתחנת דלק בכניסה ליישוב עלי. מחבל אחד נוטרל בזירה על ידי אזרח וצה"ל עורך סריקות אחר מחבלים נוספים

20:00 ,29/02/24
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שני בני אדם נרצחו בפיגוע ירי שאירע אחר הצהריים בתחנת דלק בכניסה ליישוב עלי שבבנימין. על פי הדיווחים, המחבלים ירו לעבר רכב שנכנס לתחנת הדלק ובו שהו שני הקורבנות, בן 17 ובן 30. שניהם נהרגו מפגיעת הכדורים.

צה"ל סגר את האזור והחל במרדף אחר המחבלים. אחד מהם נוטרל על ידי אזרח שנכח בזירה. על פי דובר צה"ל מתנהלות סריקות נרחבות אחר מחבלים נוספים שהיו מעורבים בפיגוע. כוחות צבא ומשטרה חסמו צירים באזור ובדקו כל רכב שעזב את היישוב.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ בזירת הפיגוע: "אנחנו עם שני נרצחים בפיגוע קשה וכואב. הטרור כאן ובעזה הוא אותו טרור עם אותם מחבלים ואותן שאיפות. חובה לעלות להתקפה מוחצת נגד הטרור ביהודה ושומרון. יש להיכנס למרכזי הערים, להרוס תשתיות ולמגר מחבלים עד תום בדיוק כמו בעזה"

אריאל אלמליח יו"ר הישוב עלי אמר "מדובר בפיגוע קשה לאחר הפיגוע לפני שנה בתחנת הדלק בעלי התרחש במקום פיגוע נוסף. כעת כוחות הביטחון יחד עם רבש"ץ הישוב עלי מבצעים סריקות במקום. לצערנו הכתובת הייתה על הקיר".

איתן פרידמן, נתנאל ילוז ואוהד מהכני חובשי איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו למקום – נתקלנו בזירה קשה. למרבה הצער נקבע מותם של שני פצועים באורח אנוש עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. צוותי חוסן של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה עקב אופי האירוע".

שמואל ריינוס כונן הצלה ללא גבולות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי ראשוני יחד עם חובשים ופרמדיקים ל 2 פצועים באורח אנוש שלצערינו בהמשך נקבע מותם, בנוסף 2 נפגעי חרדה.
המחבל חוסל.

קרדיט: מד"א

קרדיט: דוברות בנימין / אביעד גזבר, בעל החומוס בתחנת הדלק בכניסה לישוב עלי מתאר כיצד חיסל את המחבל, "אותם מחבלים בעזה הם אותם מחבלים מיו"ש".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו