יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיגוע מחריד בעיר אלעד: 3 נרצחים ופצועים קשה ואנוש בפארק בעיר

מחבלים נכנסו לעיר אלעד כשהם חמושים בגרזן ובנשק חם. שלושה נרצחו ועוד פצועים קשה ואנוש פונו לבתי החולים • צפו

22:45 ,05/05/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שלושה נרצחו הערב בעיר אלעד בפיגוע מזעזע בו נכנסו ככול הנראה שני מחבלים עם נשק חם וגרזן רצחו שלושה עוברי אורח ופצעו עוד מספר אנשים קשה ואנוש.

‏מרדכי, עד ראייה לפיגוע באלעד, סיפר בכאן 11: "המחבלים צעקו אללה אכבר ותקעו גרזן בראש. המאבטח ירה בהם ולא פגע. צעקנו גם לשוטר לירות, אבל הוא לא ירה, פחד".

 

לפי סעיף 27 א

 

‏עד ראייה סיפר: ״עברתי בסמוך למקום וראיתי ילד רץ מזירת הפיגוע וצועק הרגו את אבא שלי״

לפי המשטרה, ישנם ככל הנראה מס' מוקדים באזור האמפי פארק באלעד. למקום הוקפצו כוחות משטרה מכלל תחנות מחוז מרכז. בשלב זה נפרסו מחסומים לאורך הצירים, תוך סריקות בסיוע מסוק משטרה אחר רכב שככל הנראה נצפה נמלט מהמקום.

 

לפי סעיף 27 א

 

פראמדיק מד"א, אלון ריזקאן תיאר את הזירה: "מדובר באירוע קשה מאוד כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בזירה מורכבת. סמוך לכיכר באבן גבירול שכב גבר כבן 40 ליד רכב כשהוא עם פציעות קשות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. ירדתי במדרגות לפארק הסמוך, ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 40 שהיה מחוסר הכרה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד הוא מספר: "במרחק של עשרות מטרים שכב פצוע נוסף מחוסר הכרה, גם הוא בשנות ה-40 עם פציעות קשות ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו. 3 פצועים, בהם גבר כבן 60 וגבר כבן 35 שנפגעו באורח קשה טופלו במקום ופונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון כשהם מורדמים ומונשמים. גבר כבן 40 שנפצע באורח בינוני פונה לבי"ח בלינסון וגבר בן 23 שנפגע באורח קל במהלך מאבק עם המחבלים פונה לבי"ח כשמצבו יציב". בארגון עזר מציון פתחו קו יעוץ הכוונה ותמיכה לנפגעי חרדה ומצוקה בשל הפיגוע, שמספרו: 1800808100.

משה סעדון, ראש סניף איחוד הצלה באלעד מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותם של שלושה פצועים עליהם ביצענו פעולות החייאה. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לשני פצועים באורח קשה, לפצוע בינוני, ולמספר נפגעים קל". בארגון ציינו כי צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה.

אהרון זילברמן, מתנדב זק"א שהגיע מהראשונים למקום סיפר: "הוזעקתי ע"י מוקד זק"א לכיכר אבן גבירול באלעד. הגעתי במהירות למקום, מעדות של עוברי אורח הבנו שמדובר בשני מחבלים שיצאו במסע רצח לאורך הרחוב ובאכזריות תקפו בגרזנים וסכינים עוברי אורח תמימים. מסע רצח מכיכר אבן גבירול עד לאמפי פארק הסמוך שהיה באותו זמן עמוס במבלים וחוגגים".

זילברמן מעיד כי "מדובר במראות קשים מאוד, אנשים היו שרועים על הכביש ועל המדרכה מהכיכר עד לפארק, זעקות לעזרה נשמעו מכל פינה, נקרע הלב. צוותי מד"א פינו 3 נפגעים במצב קשה לביה"ח, ונאלצו לקבוע את מותם של 3 נפגעים במצב אנוש שלא שרדו את הפציעות הקשות. מתנדבי זק"א מרחב שרון נמצאים בזירה ועוסקים במלאכת הקודש, הקשה מכל".

‏מנה"ל ביה"ח בילינסון, הד"ר ערן רוטמן: "שני הגברים במצב קשה מאוד, עם פציעות ראש – אחד הועבר לחדר הניתוח, והשני למחלקה לטיפול נמרץ. אנחנו נלחמים על חייהם, המשפחות מלוות אותם בבית החולים".

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן: בשורה קשה מאלעד. לדאבונינו נרצחו יהודים בדם קר בפיגוע נתעב בידי מחבלים שפלים. אנו מחזקים בשעה קשה זו את תושבי העיר אלעד, משתתפים בצער משפחות ההרוגים ומתפללים לרפואת הפצועים. מי יתן ולא יישמע עוד שבר בגבולנו.

אריה דרעי: ‏הלב שותת דם נוכח הפיגוע הקשה הערב באלעד. שולח תנחומים כנים בלב שבור ודואב למשפחות נרצחי הפיגוע הי״ד ומתפלל להחלמת הפצועים

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו