יום רביעי, 02/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיגוע ירי קטלני ביפו: שמונה נרצחו ושני מחבלים חוסלו

שמונה בני אדם נרצחו בפיגוע ירי אכזרי בשדרות ירושלים ביפו, כאשר שני מחבלים פתחו באש על עוברי אורח. המחבלים חוסלו על ידי שוטר שהיה בזירה

21:25 ,01/10/24
מדא
קרדיט: מדא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הערב (שלישי) התרחש פיגוע ירי קשה ביפו, בשדרות ירושלים, בו נרצחו שמונה בני אדם לאחר ששני מחבלים ירדו מהרכבת הקלה ופתחו באש לעבר עוברי אורח. המחבלים נוטרלו ביריות על ידי כוחות הביטחון ואזרח שנכח בזירה.

הפיגוע התרחש בשעות הערב המוקדמות, בזמן מתקפה טילים איראנית על ישראל. בעקבות האירוע, הכריזו במד"א על אירוע רב נפגעים (אר"ן). על פי הדיווחים הראשוניים, המחבלים פתחו באש בכמה זירות, כולל ברחוב עזה הסמוך, שם דווח על אירוע דקירה נוסף. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירות נאלצו לקבוע את מותם של שמונה בני אדם, כאשר מספר נוסף של נפגעים טופלו במצב קשה ובינוני.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, עדכן כי הפיגוע התרחש בשתי זירות: תחנת הרכבת הקלה בשדרות ירושלים וקרוב לרחוב עזה הסמוך. עדי ראייה סיפרו כי המחבלים ירדו מהרכבת הקלה והחלו לירות לעבר עוברי האורח. כוחות משטרה שהגיעו למקום נטרלו את המחבלים בירי.

מפקד מחוז תל אביב במשטרה, רנ"צ דני לוי, הגיע למקום כדי לפקח על הנעשה. דובר המשטרה עדכן בגלי צה"ל וקרא לתושבים להתרחק מהאזור, בהמשך לחשש ממפגע נוסף.

הפיגוע הקשה ביפו התרחש במקביל למתקפה איראנית רחבה שהחלה להתפשט ברחבי הארץ, כאשר אזעקות נשמעו ביפו ובערים נוספות. התמונות מהזירה מלמדות על אכזריות הפיגוע, כאשר המחבלים וידאו הריגה על חלק מהקורבנות לפני שנוטרלו.

המשטרה ומד"א מטפלים כעת בזירות השונות, ומנקים את הרחובות מזירות הדמים. פיקוד העורף הורה לתושבי האזור להימנע מהגעה לאזור הפיגוע, ולפעול בהתאם להנחיותיו למען ביטחונם האישי.

הפיגוע בירי ביפו מצטרף לגל אירועים ביטחוניים קשים שמתחוללים במרכז ישראל בימים האחרונים, כולל התקפות טילים. גורמי הביטחון מביעים דאגה מהמשך ההתפרצות של אירועים אלו, וקוראים לציבור לשמור על עירנות ולהתעדכן בהנחיות פיקוד העורף.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו