יום שישי, 05/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיגוע ירי במצפה יוסף סמוך להר ברכה: פצוע אחד בהכרה

פיגוע ירי התרחש במצפה יוסף הסמוך להר ברכה, וגרם לפציעתו של גבר בן 38. כוחות הביטחון בדרכם למקום האירוע. הפצוע פונה במצב קל לבית החולים מאיר.

14:44 ,02/07/24
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פיגוע ירי התרחש היום בצהריים במצפה יוסף, אתר תיירותי סמוך להר ברכה, כאשר גבר בן 38 נפצע מירי בזמן שעמד במצפה במהלך טיול. כוחות הביטחון וגורמי הרפואה הגיעו למקום והעניקו לו טיפול ראשוני. הפצוע פונה לבית החולים מאיר במצב קל ובהכרה מלאה, עם פציעה בפלג גופו העליון.

דובר צה"ל מסרה כי התקבל דיווח על ירי במרחב הר ברכה שבחטיבת שומרון, וכוחות הביטחון בדרכם למקום לבדיקת הפרטים. זק"א והצלה יו"ש סיפקו טיפול ראשוני לפצוע, שעקב כך פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

חובש איחוד הצלה, יעקב גואלמן, שהעניק סיוע ראשוני לפצוע, מסר: "נמסר לנו בזירה כי הצעיר נפצע מירי. הענקנו לו סיוע בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי מאיר כשבשלב זה מצבו מוגדר קל."

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, הגיב לפיגוע הירי ואמר: "ממשלת ישראל ומערכת הביטחון חייבות להבין – אנחנו במלחמה בצפון, בדרום, וגם ביהודה ושומרון. אין הבדל אמיתי בין המחבלים מהחמאס למחבלים מהפת"ח: החמאס הם מחבלים עם סרט ירוק על המצח, והרשות הפלסטינית והפת"ח הם מחבלים בחליפות. הממשלה חייבת להפוך את השולחן: להחזיר את המחסומים הביטחוניים, לצאת למערכה כוללת נגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית והחמאס, ולהגדיר שכל מחבל שאוחז בנשק לא חוקי דינו מעצר או מוות על ידי צה"ל."

קרדיט: איח

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו