שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיגוע ירי בבקעת הירדן: צעיר נרצח, מצוד אחר המחבלים נמשך.

צעיר ישראלי נרצח בפיגוע ירי בצומת מחולה שבבקעת הירדן. הפצוע הנוסף, גבר כבן 33, פונה במצב בינוני. כוחות הביטחון מנהלים מצוד אחר המחבלים.

17:02 ,11/08/24
הצלה ללא גבולות
קרדיט: הצלה ללא גבולות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צעיר ישראלי בשנות ה-20 לחייו נורה למוות בפיגוע ירי שאירע היום (ראשון) בצומת מחולה שבבקעת הירדן. חובשים ופראמדיקים של מד"א, יחד עם צוות רפואי של צה"ל, קבעו את מותו במקום. פצוע נוסף, גבר כבן 33, סבל מפציעות ירי בפלג גופו התחתון ופונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה באמצעות מסוק.

הפיגוע הקשה התרחש כאשר מחבלים ביצעו ירי מרכב חולף לעבר מספר רכבים בצומת מחולה שבכביש 90. דובר צה"ל מסר כי כוחות הביטחון פתחו במרדף נרחב אחר המחבלים, תוך שהם חוסמים צירים ומבצעים סריקות מקיפות במרחב, לרבות פשיטות על מספר כפרים פלסטיניים בצפון בקעת הירדן, באזור טובאס.

מתי כרמי, חובש בכיר במד"א, תיאר את השתלשלות האירועים: "כשנודע לנו על פיגוע הירי, חברנו לפצוע בן 33 שהיה בהכרה וסבל מפציעות ירי בפלג גופו התחתון. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל עצירת דימומים, התקבל דיווח נוסף על פצוע מחוסר הכרה ברכב נוסף. כשהגענו אליו, הפציעה שלו הייתה אנושה ולמרות מאמצינו, נאלצנו לקבוע את מותו".

בעקבות הפיגוע, המשטרה הודיעה על סגירת כביש 90 בשני הכיוונים, מצומת מחולה ועד לצומת אדם, וכביש 578 בשני הכיוונים, מצומת מחולה ועד צומת בקעות. כוחות הביטחון קוראים לציבור להימנע מלהגיע לאזור ולהישמע להוראותיהם בשטח.

המצוד אחר המחבלים נמשך בשעה זו, והכוחות בשטח ממשיכים לפעול במלוא המרץ ללכידת המפגעים ולהשבת הביטחון לאזור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו