שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

עשרות רבני הציונות הדתית קוראים: צאו להשתתף בהפגנת המיליון

עשרות רבנים בקריאה להשתתפות בעצרת המיליון שבוע הבא בירושלים: "לא יעלה על הדעת שהמיעוט יכפה את דעתו על הרוב באלימות וביצירת אנרכיה ברחובות"

09:06 ,20/04/23
רגבים
קרדיט: רגבים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לקראת עצרת המיליון לתמיכה ברפורמה המשפטית שתתקיים למחרת יום העצמאות, יוצאים עשרות רבנים מהציונות הדתית בקריאה לציבור להשתתף באירוע. על המכתב שמתפרסם הבוקר (חמישי) חתומים כשישים רבנים בהם ראשי ישיבות, רבני ישובים ורבנים בכירים בציונות הדתית. במכתב מסבירים הרבנים את חשיבותה של העצרת ואת הצורך בתיקון מערכת המשפט לאור ההזדמנות שנוצרה בימים אלו.

במכתב, כותבים הרבנים "בחסדי ה' עם ישראל בחר בממשלה יהודית ולאומית שתפעל למען תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. לא יעלה על הדעת שהמיעוט יכפה את דעתו על הרוב באלימות וביצירת אנרכיה ברחובות. אחים אנחנו, נמשיך ונאהב איש את רעהו ללא סייג וגבולות, אך אהבתנו לאחינו לא תרפה את ידינו מלפעול למען התיקון המתחייב במערכת המשפט. לאור גודל השעה ודחיפות העניין אנו קוראים לציבור הרחב להצטרף לעצרת המיליון שתתקיים בעז"ה ב-ו' אייר בירושלים ליד הכנסת, יום לאחר יום עצמאותנו. נוכחות כולם חשובה! נקרא לנציגי המחנה הלאומי להמשיך את החקיקה ונחזק את ידיהם בשעה גדולה זאת", נכתב.

כאמור, על המכתב חתמו רבנים בולטים בציונות הדתית, ראשי ישיבות ורבני ישובים, אשר פועלים להוצאת עוד משתתפים לעצרת. הקריאה של הרבנים מצטרפת להתעוררות ציבורית גדולה שיש בימים האחרונים לקראת העצרת שתתקיים בשבוע הבא למחרת יום העצמאות. במטה שמארגן את העצרת מספרים כי עד כה נרשמו אלפי משתתפים למאות הסעות לעצרת שיצאו מכל רחבי הארץ, ובעזרת אתר חדש שעלה היום לאוויר, צפויים להירשם עוד אלפים רבים נוספים.

נזכיר כי בשבוע הבא (חמישי) תיערך עצרת המיליון בעד הרפורמה המשפטית שתתקיים מול הכנסת למחרת יום העצמאות. מארגני העצרת, ח"כ אביחי בוארון (ליכוד) וברל'ה קרומבי העומד בראש "יוזמת תקומה 2023", יחד עם שורה ארוכה של ארגוני ימין ופעילי חברה אזרחית, החלו בהכנות לקראת המפגן הענק שצפוי להתקיים מול כנסת ישראל, ערב פתיחת כנס הקיץ של הכנסת, תחת הדרישה מהממשלה והקואליציה להעביר את הרפורמה המשפטית במושב הקרוב.

ללא

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו