שבת, 29/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

"עצרת ענק" של רבבות מפגינים נגד פסק בג"ץ לגיוס תלמידי ישיבות

בעקבות פסק בג"ץ המורה על גיוס בני הישיבות, העדה החרדית מתכננת עצרת ענק ביום ראשון הקרוב בכיכר זופניק, ירושלים • כל הפרטים

09:03 ,26/06/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות פסק בג"ץ היום המורה על גיוס תלמידי הישיבות החייבים בשירות צבאי, העדה החרדית מתכננת עצרת ענק יחד עם הפלג הירושלמי וקהילות ספרדים. העצרת צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב בכיכר זופניק בירושלים.

במהלך מושב הבד"ץ שהתקיים היום בבנייני זופניק, התקבלה בקשה מיוחדת מפוסק הדור הגר"מ שטרנבוך לדחות את העצרת ממחר ליום ראשון הבא, על מנת לאפשר היערכות ראויה לאירוע הגדול. העצרת תתקיים בשעה 18:00 בכיכר זופניק ולאחר מכן תמשיך לתהלוכה ברחוב מלכי ישראל לעבר רחוב שרי ישראל מול לשכת הגיוס, בהשתתפות קהלים נוספים כמו הפלג הירושלמי וקהילות נוספות.

חברי הבד"ץ הוציאו מכתב מיוחד בו הם מודיעים על דרכי הפעולה בעקבות פסק בג"ץ. במכתבם כתבו: "כאשר הבג"ץ – מקום המשפט שם הרשע – הורה על גיוס כלל שומרי התורה והמצוות, התכנסנו למושב בי"ד מיוחד לקראת המערכה על נפשה של היהדות החרדית בארץ הקודש".

הבד"ץ קורא לכלל הציבור החרדי, זקן ואיש שיבה, אברכי הכוללים ובחורי הישיבות, להשתתף במחאה הזו, במטרה להגן על עתיד היהדות החרדית. "העצרת תתקיים ברצו"ה ביום ראשון כ"ד סיון הבעל"ט בשעה 18:00 בכיכר זופניק, ובה נתכנס יחד לתפלה ותחנונים ולשמוע אל דבר ה' במחאה והסברה על הגזירה הנוראה".

המחאה תכלול תהלוכה מאורגנת על ידי עסקני הנהלת העדה החרדית יחד עם עסקני כלל היהדות החרדית ובני התורה, בהמוניהם. "המחאה נועדה להשמיע קול גדול על הגזירה הנוראה, ואין כוחינו אלא בפה. הציבור החרדי יוכיח בהמוניו את התנגדותו לחוק הגיוס ולפשרות על בשר החי".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו