יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

על רקע פוליטי? קטטה המונית בקניון עזריאלי

קטטה המונית פרצה הערב בין בני נוער בקניון עזריאלי בתל אביב. המשטרה פתחה בבדיקה

21:18 ,01/11/22
קרדיט: אייל פישר. קרדיט סרטון: כאן חדשות / קניון עזריאלי. אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים לפחות 20 צעירים דוחפים זה את זה, בועטים ומכים באגרופים. עדת ראייה: "ריססו אחרי זה גז מדמיע, כולם נחנקו ובכו". ניידות משטרה הוזעקו לקניון. חוקרי המשטרה בודקים בסרטונים מי המעורבים בקטטה.

עדת ראייה לקטטה סיפרה לכתב החדשות כי "היו מכות בין קבוצה של נערים שקפצו על ילד וכנראה דקרו אותו ברגל, ואז כולם יצאו מהקניון ובחוץ היה מעגל ריקודים. השוטרים באו לפזר אותם, התחילו לרסס בחוץ כמויות של גז מדמיע וחונק. לחלק מהילדים גם היה גז, והם הוציאו אותו וריססו אחד על השני. היה בלגן מאוד גדול וכולם נחנקו ובכו". ממד"א נמסר כי לא דווח על פצועים באירוע.

הרקע לקטטה נבדק כעת על ידי המשטרה. ככל הידוע כעת, יש מהמעורבים שאינם מכירים מקודם, מה שמעלה את החשש שהקטטה פרצה על רקע פוליטי, בעקבות המתיחות היום בין הגושים והמפלגות, בבחירות שמעורבות הציבור בהן גבוהה מאד, ושיעור ההצבעה לפי מה שפורסם עד כה, גבוה ביותר מאז שנת 1984.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר קליינר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו