שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

על אף פסיקת בית המשפט אמש, מתפללים לא הורשו להכנס להר הבית

אחרי שאתמול קבע שופט שלום שיהודים רשאים להתפלל על הר הבית, הגיעו הבוקר כמה מתפללים שביקשו להתפלל בהר הבית - וסורבו על-ידי המשטרה • צפו

09:20 ,23/05/22
קרדיט: באדיבות המצלם
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אחרי שאתמול קבע שופט שלום שיהודים רשאים להתפלל על הר הבית, הגיעו הבוקר כמה מתפללים שביקשו להתפלל בהר הבית – וסורבו על-ידי המשטרה. אחד מהם, שהשתחווה, אף עוכב.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "רואה בחומרה רבה שמשטרת ירושלים לא מקיימת החלטת שופט לפיה מותר להתפלל ולומר שמע ישראל בתוך הר הבית. לפי התיעוד, שוטרים מנעו מיהודים להיכנס עם טלית ותפילין, אני חושש שאי כיבוד החלטות בית המשפט על ידי המשטרה, הינה סופה של הדמוקרטיה, משטרה שלא מכבדת החלטות של בית משפט נוהגת באנרכיה, מה נגיד לילדים ולנוער שלנו כאשר הם רואים שלא מכבדים החלטה של בית משפט? ".

 

 

לדברי בן גביר: "אם הדבר יימשך כך שלא יתפלאו שגם נערים וילדים לא מכבדים החלטות של בית משפט התנהגות המשטרה גורמת לזילות במערכת המשפט ופגיעה ברשות השופטת".

ח"כ בן גביר הוסיף: "בכוונתי לפנות כרגע לשר לבטחון פנים ולהודיע לו שהוא חייב לקיים את החלטות בית המשפט, אחרת תוהו ובוהו ישרור כאן".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו