שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

עימותים בין מפגינים למשטרה: 4 נעצרו, הכביש נחסם זמנית • צפו

המשטרה פיזרה בכוח הפגנות נגד גיוס חרדים בירושלים ובני ברק תוך עימותים אלימים. מפגינים קראו לשוטרים "נאצים", נעצרו 4. חסימות כבישים

17:37 ,02/06/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הפגנות סוערות התקיימו היום במספר מוקדים, בהם ירושלים ובני ברק, במחאה על המדיניות לגיוס בני ישיבות לצה"ל. ההפגנות לוו בחסימות כבישים, הפרות סדר ועימותים אלימים בין מפגינים לכוחות המשטרה.

באזור צומת הסינמה סיטי בירושלים נאלצו שוטרים ולוחמי מג"ב להתערב כדי להשיב את הסדר על כנו, לאחר שמפגינים חסמו את נתיבי התנועה תוך סיכון עצמם ואת יתר משתמשי הדרך. חלק מהמפגינים אף נקטו בקריאות מקוממות ומעליבות כלפי השוטרים, תוך השוואתם לנאצים.

לאחר שהמחאה הוגדרה על ידי קצין משטרה כבלתי חוקית והמפגינים סירבו להתפזר, נאלצו כוחות המשטרה להשתמש בכוח ובאמצעים לפיזור המון על מנת לפנות את הכביש. המשטרה פעלה במקביל להזרים ולהכווין את התנועה העמוסה לצירים חלופיים.

בנוסף, בכביש 4 סמוך לכניסה לבני ברק, נערכה הפגנה בלתי מורשית נוספת, שבמהלכה ישבו מפגינים על הכביש בניסיון לשבש את התנועה. שוטרים שהוזעקו למקום הכריזו כי מדובר בהתקהלות אסורה, אך חרף זאת המשיכו מספר מפגינים במעשיהם עד שנעצרו. ארבעה מפרי סדר נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה.

כתוצאה מההפגנה, נחסם כביש 4 לתנועה בשני הכיוונים בקטע שבין מחלף אם המושבות למחלף אלוף שדה. המשטרה הפנתה כלי רכב לנתיבים אלטרנטיביים, ובהם כביש 471 לכיוון צפון, וכביש 40 דרך פתח תקווה לכיוון דרום.

דוברות המשטרה מסרה בתגובה: "משטרת ישראל תאפשר את חופש המחאה והביטוי בגבולות החוק, אולם תפעל נגד הפרות סדר והתפרעויות המבוצעות בניגוד לחוק ופוגעות במשתמשי הדרך".

צפו

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו