יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

סרן רואי מילר מהרצליה נפל בקרב בצפון עזה; 3 לוחמים נפצעו

דובר צה"ל הודיע על נפילתו של סרן רואי מילר, מפקד מחלקה בגדוד רותם, חטיבת גבעתי, בקרב בצפון רצועת עזה. באותו אירוע נפצעו 3 לוחמים נוספים

08:07 ,04/07/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של סרן רואי מילר, מפקד מחלקה בגדוד רותם של חטיבת גבעתי, שנהרג בקרב בצפון רצועת עזה. סרן מילר, בן 21 מהרצליה, נפל במהלך היתקלות עם מחבלים, בה נפצעו קשה גם קצין לוחם ולוחם נוסף מהגדוד.

הקרב הקשה התרחש בשעות הבוקר המאוחרות בצפון הרצועה, כאשר כוח של צה"ל נתקל במארב מחבלים. במהלך הקרב נורה סרן מילר ונפצע אנושות. למרות פציעתו הקשה, הצליח מילר לנהל את הקרב באומץ ובמקצועיות, תוך שהוא מציל את חייליו. לצערנו, לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

באירוע נפצעו גם קצין ולוחם נוספים מגדוד רותם. השניים פונו במצב קשה לבית החולים, שם הם מקבלים טיפול רפואי. משפחותיהם של הפצועים עודכנו על המצב.

רואי מילר, שנולד וגדל בהרצליה, התגייס לצה"ל עם מוטיבציה גבוהה לשרת כלוחם בחטיבת גבעתי. הוא עבר את כל ההכשרות הנדרשות והתקדם במהירות לתפקיד מפקד מחלקה בגדוד רותם. חבריו לנשק מספרים על קצין מוערך ומסור, שתמיד דאג לחייליו והיווה דמות לחיקוי עבורם.

בימים הקרובים יתקיימו הלווייתו של סרן מילר בהרצליה, בהשתתפות בני משפחה, חברים, ומפקדים וחיילים מחטיבת גבעתי. החטיבה תמשיך בפעילותה במטרה להשלים את המשימה ולהבטיח את ביטחונה של מדינת ישראל.

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

לפי סעיף 27 א

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו