שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

סער מפריך את השמועות: "אין משא ומתן עם הליכוד, לא היה"

בפתח ישיבת סיעתו התייחס סער לשמועות על עריקתו לליכוד והבטיח כי אין בכוונתו לחזור והוא מתכוון להמשיך להוביל את תקווה חדשה גם הלאה

12:20 ,12/06/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפתח ישיבת סיעתו התייחס סער לשמועות על עריקתו לליכוד והבטיח כי אין בכוונתו לחזור והוא מתכוון להמשיך להוביל את תקווה חדשה גם הלאה.

בתחילה בתייחס גדעון סער לחוק התקנות ביו"ש ואמר "אביא היום לאישור הממשלה וועדת השרים לחקיקה את תקנות יהודה ושומרון. חיוני להעביר את החוק לפני סוף יוני על מנת למנוע תוהו ובוהו משפטי שיפגע בליבת האינטרס הלאומי וגם בהרבה מאוד אזרחים ישראלים.
אביא היום לאישור הממשלה וועדת השרים לחקיקה, ולאחר מכן במועד המתאים כאשר נראה שמפלגות חברות בקואליציה השלימו את התהליכים שהן צריכות להשלים – נביא את זה גם לכנסת" אמר.

לאחר מכן התייחס למקרה החמור של שריפת 18 אוטובוסים בעיר צפת אמש ואמר "ראינו אתמול מקרה חמור מאוד של שריפת אוטובוסים שמצטרף למקרים קודמים. אני אביא בקרוב מאוד כחלק מסדרה של מהלכים וחוקים שאני מוביל להתמודדות עם הפשיעה החמורה בכלל ובחברה הערבית בפרט – חקיקה להחמרת הענישה בנושא הפרוטקשן שהוא נושא חמור ביותר, לא רק באזור הצפון".

לגבי השמועות כי הוא מתכוון לחזור לליכוד הפריך גדעון סער אותן ואמר "אין משא ומתן עם הליכוד, לא היה. תורידו את העניין הזה מהפרק.
אני פותח חדשות בבוקר ושומע את הספינים כל יום מחדש, אין מומ ולא היה, אין לי כוונות לחזור לליכוד. אני שומע משועשע את חילופי הדברים בין חברי הליכוד מי יאפשר לי לחזור ומי לא יאפשר לי לחזור. אני אומר להם – תהנו אחד מחברתו של השני, אנחנו בתקווה חדשה ונוביל גם בהמשך את תקווה חדשה" סיים סער

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו