יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

סיכול דרמטי: צה"ל חיסל מהאוויר 3 ילדים ו-4 נכדים של הנייה"

צה"ל חיסל 7 מבני משפחתו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, ביניהם 3 ילדיו ו-4 נכדיו. הנייה קיבל את הבשורה בקטאר והגיב: "תודה לאללה על הכבוד".

21:13 ,10/04/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעולה דרמטית של צה"ל ושב"כ, חוסלו היום (רביעי) שלושה מילדיו של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, ועוד ארבעה מנכדיו סך הכל שבעה בני משפחתו. החיסול התבצע מהאוויר במחנה הפליטים א-שאטי שבמערב עיר עזה, בעת שילדיו ונכדיו של הנייה היו בדרכם לפעילות טרור.

הנייה עצמו שהה בעת החיסול בביקור בבית חולים בדוחא שבקטאר, שם קיבל את הבשורה המרה על חיסולם של ילדיו ונכדיו. בתגובה ראשונית שמסר לרשת אל-ג'זירה, אמר הנייה באופן מפתיע: "אני מודה לאללה על הכבוד הזה שהוא נתן לי. כל בני העם הפלסטיני והמשפחות ברצועה שילמו מחיר יקר בדם בניהם. אני אחד מהם".

הנייה הוסיף כי "מי שמאמין שפגיעה בבניי תדחוף את חמאס לשנות את עמדתה – הוזה. ישראל מאמינה שבאמצעות פגיעה במשפחות המנהיגים היא תדחוף אותם לוותר על הדרישות של עמנו – הדם הזה רק יגביר את הנחישות שלנו". הוא איים: "איומי ישראל לפלוש לרפיח לא מפחידים את עמנו או את ההתנגדות שלנו".

בערוץ אל-ג'זירה פורסמו שמותיהם של בני משפחת הנייה שנהרגו: חאזם איסמעיל הנייה ובתו אמל, אמיר איסמעיל הנייה ושני ילדיו חאלד ורזאן, ומוחמד איסמעיל הנייה. מצה"ל נמסר כי "מוכרת טענה בדבר פגיעה בקרובי משפחה נוספים של הנייה, ביניהם קטין. מידע זה אינו מאומת".

בישראל טרם התקבלה התייחסות רשמית מהדרג המדיני או הצבאי, אך גורמים במערכת הביטחון מסרו כי "שיתוף הפעולה בין מרכז האש בפיקוד הדרום שהוציא לפועל עם חיל האוויר, לבין שב"כ שהביא את המידע המדויק הוביל לחיסול המשפחתי הדרמטי".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יוני חן הגיב:

    סליחה.
    אבל לא כותבים באתר יהודי "הבשורה המרה" כאשר מחסלים בניו של רוצח נתעב.
    גם על המן לא כותבים שזרש והבנים קיבלו בשורה מרה, אלא רק שהיתה שמחה ואורה ליהודים.
    זה לא מתאים ואסור לכתוב כך

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו