יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתפסה הגת בת 70 נוהגת ללא רישיון: "מעולם לא הוציאה רישיון"

בפעילות יזומה בעכו, שוטרים עצרו נהגת בת 70 שנוהגת ללא רישיון נהיגה מעולם. היא נלקחה לחקירה ורכבה נגרר. היא תזומן לדין.

19:48 ,22/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעילות אכיפה יזומה של משטרת תחנת עכו, נתפסה נהגת בת 70 מג'דיידה מכר, שלא הוציאה רישיון נהיגה מימיה. האירוע התרחש במהלך מבצע נגד עבירות מסכנות חיים וגורמות לתאונות דרכים, כאשר השוטרים הבחינו בנהיגה חשודה של האישה ועצרו אותה לבדיקה.

השוטרים, שנדהמו לגלות כי האישה בת ה-70 מעולם לא הוציאה רישיון נהיגה, לקחו אותה לחקירה בתחנת המשטרה בעכו. במהלך החקירה נמסר לה כי היא תוזמן לדין בבית המשפט בגין עבירה זו. בנוסף, רכבה של האישה נתפס ונגרר על ידי המשטרה.

משטרת ישראל מדגישה את מחויבותה להילחם בעבירות מסכנות חיים בכבישים ולמצות את הדין עם מבצעי העבירות. המקרה הנוכחי ממחיש את הצורך בהמשך פעילות האכיפה הנמרצת והבלתי מתפשרת של המשטרה, על מנת להבטיח את בטיחות הציבור בכבישים.

האכיפה המוגברת בעכו היא חלק ממאמץ רחב יותר של המשטרה לשמור על הסדר הציבורי ולהגן על חיי המשתמשים בכביש. עבירות נהיגה ללא רישיון נחשבות למסכנות חיים באופן מיוחד, שכן נהגים אלה אינם עברו את ההכשרה הנדרשת ואינם מחזיקים בידע והניסיון הנדרשים לנהיגה בטוחה.

מפקד תחנת עכו ציין כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בחומרה כלפי עבירות מסכנות חיים ותעשה מאמצים רבים למצות את הדין עם מבצעי העבירות". ההודעה הזו נועדה להבהיר לציבור את רצינות הכוונות של המשטרה בתחום זה ולהרתיע נהגים מלעבור על החוק.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו