יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו מבקש סליחה: "היינו קרובים להצלת החטופים אך לא הצלחנו"

רוה"מ בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים: "אנו במלחמה קיומית מול ציר הרשע של איראן, הדרך להשגת מטרות המלחמה ולהשבת החטופים עוברת בציר פילדלפי"

21:04 ,02/09/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים במסיבת עיתונאים דחופה, שבה הדגיש את חשיבות האחדות הלאומית מול האיום הגובר מצד איראן ובעלי בריתה. "אזרחי ישראל, אנחנו נמצאים במלחמה קיומית מול ציר הרשע של איראן," הכריז נתניהו, והוסיף: "עלינו לעמוד מלוכדים מול אויב אחד שרוצה להשמיד את כולנו."

נתניהו פירט את חשיבותו האסטרטגית של ציר פילדלפי, אזור החיץ בין מצרים לרצועת עזה, ואמר: "ציר הרשע צריך את ציר פילדלפי. אם נצא משם, לא נוכל לחזור." הוא הדגיש כי הדרך להשגת מטרות המלחמה, כולל השבת החטופים, עוברת דרך שליטה על הציר האסטרטגי הזה.

במהלך מסיבת העיתונאים, נתניהו ביקש סליחה ממשפחות החטופים שלא הצליחו להשיב את יקיריהן בחיים. "אני מבקש את סליחת המשפחות שלא הצלחנו להחזיר אותם בחיים," אמר ראש הממשלה. "היינו קרובים, אבל לא הצלחנו."

בהמשך דבריו, ראש הממשלה התייחס גם למבקרים שתהו מדוע לא השתלטו מחדש על ציר פילדלפי, השולט בגבול שבין רצועת עזה למצרים. "שואלים אם זה כל כך רע, למה לא כבשתם את פילדלפי?" הוא אמר. "והתשובה היא שנלחמנו בשורת מבצעים, אבל לא הייתה לגיטימציה לאומית ובינלאומית לתפוס שוב את הציר."

לדבריו, הציר האסטרטגי הוא מפתח להצלחת המטרות הצבאיות של ישראל ולהשגת השקט באזור. אך עם זאת, נתניהו הכיר בכך שפעולה חד-צדדית ללא גיבוי בינלאומי עלולה לגרום לסיבוכים נוספים בזירה הבינלאומית.

מסיבת העיתונאים התקיימה על רקע המשך המתקפה הצבאית והמאמצים הדיפלומטיים להבטיח את שחרורם של חטופים. ראש הממשלה הבהיר כי ישראל לא תחדל ממאמציה להחזיר את השקט לאזור, תוך שמירה על האינטרסים הביטחוניים של המדינה.

נתניהו סיים את דבריו בקריאה לאזרחי ישראל לעמוד איתן ולתמוך בכוחות הביטחון הפועלים בשטח, והדגיש כי על אף האתגרים הקשים, ישראל תמשיך להילחם בכל כוח למען השבת החטופים ולהבטחת ביטחונם של אזרחיה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו