יום ראשון, 30/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו למשפחת סמדג׳ה: עומר היה גיבור וישראל תנצח בזכותו

רה"מ נתניהו ביקר בבית משפחת סמדג׳ה להביע תנחומיו על נפילת הלוחם עומר סמדג׳ה ז"ל בקרב ברצועת עזה • צפו בביקור

08:27 ,25/06/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש (ב׳), ערך ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקור תנחומים מרגש בבית משפחתו של הלוחם עומר סמדג׳ה ז"ל, שנפל בקרב ברצועת עזה. הביקור נערך במטרה להביע את תנחומיו ולהשתתף בצערם של בני המשפחה על אובדן בנם היקר.

במהלך הביקור, נפגש ראש הממשלה עם הוריו של עומר, אורן וליאת סמדג׳ה, ושמע מהם על אופיו המיוחד של בנם הבכור ועל שירותו הסדיר כלוחם בחטיבת גולני. ההורים סיפרו על המסירות והתחושת השליחות של עומר ז"ל, שהמשיך לשרת גם במילואים כלוחם בחטיבת אלכסנדרוני. הם שיתפו בזיכרונות מרגשים על הרוח הישראלית החזקה שייצג עומר, ועל ערכי הנתינה והעזרה שהיו חלק בלתי נפרד מאישיותו.

בזמן השיחה, הדגיש ראש הממשלה נתניהו את גבורתו של עומר ואת תרומתו הרבה למען מדינת ישראל. הוא אמר כי עומר היה גיבור אמיתי, ושבזכות לוחמים כמוהו ישראל תנצח במערכה.

ליאת, אמו של עומר, ביקשה להעביר מסר של חשיבות האחדות בעם ישראל. "מדברים על דור המייסדים, אנחנו נחשפנו לדור מטורף – איזו ערכיות, איזו עוצמה של אנשים. המסירות הזאת, ההליכה עד הסוף זו הרוח הישראלית. רוב העם בעד לחימה עד הניצחון," הוסיף אורן, אביו של עומר, כשהוא מחזק את דבריה של רעייתו.

נתניהו היה נרגש עמוקות מדברי ההורים והביע את הערכתו העמוקה למשפחת סמדג׳ה. הוא הבטיח כי מדינת ישראל תמשיך להוקיר את זכרו של עומר ולזכור את תרומתו האדירה למען הביטחון של המדינה.

לביקורו של ראש הממשלה הצטרפו ראש הסגל צחי ברוורמן ומזכירו הצבאי, אלוף רומן גופמן, שהשתתפו גם הם בהבעת התנחומים למשפחה.

הביקור היווה רגע משמעותי ומרגש הן למשפחה והן לראש הממשלה, אשר הביע את תחושת האובדן האישית ואת תחושת החובה להמשיך להגן על המדינה בזכות גיבורים כמו עומר סמדג׳ה ז"ל.

צפו 

לע

קרדיט: לע"מ

לע

קרדיט: לע"מ

קרדיט: לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו