שבת, 07/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו למשפחות החטופים: "העסקה מתקדמת, אך בשלבים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נציגי משפחות החטופים בוושינגטון והבהיר שהעסקה לשחרורם מתקדמת אך תהיה בשלבים. נתניהו הבטיח להמשיך בלחץ

08:47 ,23/07/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך ביקורו המדיני בוושינגטון, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ב') עם נציגי משפחות החטופים שהתלוו לפמליה שלו, וכן עם נציגי משפחות החטופים שנמצאים בארה"ב. מדובר בפגישתם הראשונה במסגרת הביקור המדיני. בפגישה נכחו גם חיילים שלחמו בעזה ונציגי משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם בלחימה.

בפגישה, נתניהו הבהיר כי התנאים להחזרת החטופים הולכים ומבשילים בשל הלחץ הכבד שמופעל על חמאס. "אנחנו נחושים להחזיר את כולם," אמר נתניהו. "אנחנו רואים שינוי מסוים, ואני חושב שהשינוי הזה ילך ויגדל. אנחנו מתכוונים לעשות את זה – זוהי מטרת מלחמה."

נתניהו התייחס גם לחשיבות הביקור בארה"ב ולהצגת החשיבות של התמיכה האמריקנית במאמצים לשחרור החטופים. "זהו ביקור חשוב שייתן לנו הזדמנות להביא בפני נציגי העם האמריקני והעם האמריקני את החשיבות של התמיכה שלהם במאמצים שאנחנו עושים, יחד איתם, כדי להביא לשחרור כל החטופים – גם החיים וגם החללים," אמר.

במהלך הפגישה נחשף נתניהו על כך שישנם שני חטופים נוספים שאינם בחיים. הוא הביע תנחומים למשפחות והבטיח להמשיך במאמצים להחזרת כל החטופים. "אני עושה כל מה שביכולתי לשלב בין היעד האנושי ההכרחי והציווי להחזיר את החטופים, ובמקביל לשמר את קיומה של מדינת ישראל," אמר.

נתניהו הדגיש כי לא יוותר על הניצחון על חמאס ועל המאבק בציר הרשע של איראן. "ההחלטות שאנחנו מקבלים הן החלטות הרות גורל לעתידה של מדינת ישראל ולמפעל הציוני," אמר. "בנוגע לעסקה – התנאים הולכים ומבשילים, ללא ספק. זה סימן טוב, והסימן הנוסף הוא שאנו רואים גם שמתחילה שבירה ברוח של האויב."

נתניהו הבהיר כי התהליך לשחרור החטופים יהיה בשלבים ולא במכה אחת, אך הוא מאמין שניתן לקדם את העסקה ולהשאיר בידנו את המנופים להביא לשחרורם של האחרים. "זה הכיוון שאליו אנחנו הולכים," אמר.

ראש הממשלה נתניהו קרא למשפחות החטופים לא לאבד תקווה. "אני יודע את הקושי הנורא שלכם, את הסיוטים שאתם עוברים, את הגיהנום שאתם חיים בתוכו," אמר. "אל תאבדו תקווה, אנחנו נממש אותה."

בפגישה השתתפו גם ראש המל"ל, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מזכיר הממשלה, המזכיר הצבאי ומתאם השו"ן. הפגישה נערכה באווירה רגועה אך מחושבת, עם התחייבות מצד נתניהו להמשיך במאמצים להשבת החטופים ולהבטיח את בטחון המדינה.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו