יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

נתניהו ללוחמי גולני בגבול: "נחזיר את התושבים בבטחה לבתיהם"

נתניהו ביקר בבסיס המודיעין בצפון והצהיר על מחויבות להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בבטחה. תוכנית סיוע של 3.5 מיליארד שקל אושרה • צפו

20:46 ,28/05/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ג') בבסיס אגף המודיעין במרחב הצפוני, יחד עם ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה ומפקד 8200, תת-אלוף י'. במסגרת ביקורו, קיבל נתניהו סקירה על תמונת המודיעין בזירה הצפונית והאיומים במרחב.

נתניהו שוחח עם קצינים וחיילים המשרתים בבסיס ושמע מהם על שירותם ותחושת המשמעות שהם חווים בתקופה זו, בה הם תורמים באופן ישיר ומשמעותי ללחימה, מהסיוע לכוחות הפועלים בקצה המבצעי ועד לדרג מקבלי ההחלטות.

לאחר מכן, ראש הממשלה הגיע למוצב בגבול הצפון, שם נפגש עם לוחמי סיירת גולני. נתניהו קיבל סקירה ממח״ט גולני אל״ם עדי גנון וממפקד הסיירת סא״ל דוד כהן על פעילותה המבצעית בגזרה, שבמסגרתה נלחמים מדי יום במחבלי חיזבאללה ומביאים לסיכולם באמצעות זיהויים של הלוחמים בשטח.

בנוסף, קיים נתניהו שיח עם הלוחמים והתרשם מחתירתם למגע ומנחישותם להשיב את תושבי הצפון לבתיהם. בדבריו ללוחמים, ציין נתניהו: "אני פה עם חיילי חטיבת גולני וסיירת גולני. יחידה מפוארת, שנלחמה גם בעזה, גם ביו"ש ועכשיו פה בגבול הצפון, איבדו חברים, אבל עם רוח לחימה יוצאת מהכלל עם הישגים נפלאים יחד עם חבריהם."

נתניהו הדגיש את מחויבות הממשלה לשיקום הצפון: "אנחנו מבקרים פה בצפון יום אחרי שהממשלה העבירה החלטה על תכנית סיוע של 3.5 מיליארד שקל מיידית לתושבי הצפון, לשיקום היישובים ולעזרה, ועוד 45 יום עוד 3 מיליארד ואחר כך עוד היד נטויה, משום שאנחנו מחויבים גם במישור האזרחי וגם במישור הצבאי להחזיר את התושבים בבטחה אל יישוביהם ובתיהם."

הוא הוסיף: "מחויבות זו היא אחד מיעדי המלחמה, אנחנו לא מוותרים עליו. אני רוצה להגיד לכם שאני נמצא פה יחד אתכם, אני שומע אתכם, רואה את הנחישות שבכם, רואה את האש בעיניים. אני הייתי אומר לאזרחי ישראל: זה קיר הברזל של מדינת ישראל. יחד עם הלוחמים הנפלאים האלה וחבריהם אנחנו נשיג גם את היעד הזה. תודה רבה לכם. אני מצדיע לכם, כל עם ישראל מצדיע לכם. כל הכבוד לכם."

בביקור התלוו לראש הממשלה ר׳ הסגל צחי ברוורמן, ר׳ המל״ל צחי הנגבי ומזכירו הצבאי אלוף רומן גופמן. ביקור זה מדגיש את התמיכה והמחויבות של הממשלה כלפי הכוחות הצבאיים והאזרחים במרחב הצפוני, הממשיכים להתמודד עם איומי חיזבאללה ולשמור על ביטחון המדינה.

בנוסף להבטחות ולתמיכה המוראלית, נתניהו הבטיח סיוע כלכלי נרחב לתושבי הצפון, מה שמסמל את חשיבות האזור עבור המדינה ואת הכוונה להחזיר את החיים למסלולם, למרות הקשיים הביטחוניים. ההצהרות החזקות של ראש הממשלה נותנות רוח גבית ללוחמים בשטח ומביעות את הערכת העם וההנהגה לפעולותיהם האמיצות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו