יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו לחרדים: "באתם כדי להתגייס עם כיפה, זה אומר הכל"

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם מתגייסים מהמגזר החרדי ושיבח אותם על "מהלך חשוב של קירוב לבבות והתגייסות לטובת הכלל"

18:40 ,03/12/23
קובי גדעון / לע״מ
קרדיט: קובי גדעון / לע״מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם קבוצת מתגייסים חרדים לשורות צה"ל, ושיבח אותם בחום על הצעד החשוב שנקטו להתגייסות מלאה ותרומה לביטחון המדינה ואזרחיה.

נתניהו אמר לחיילים החרדים כי "אתם עושים מהלך מאוד חשוב. זה גם קירוב לבבות בעם וזו גם התגייסות" למען הכלל. לדבריו, ישנה עלייה גדולה מאוד של מאות אחוזים במספר המתגייסים החרדים לאחרונה, דבר המהווה "זריקת עידוד אדירה לתחושה של ה'ביחד'".

נתניהו סקר בפני החיילים הטריים את המטרה העליונה שלשמה נלחמים כוחות הביטחון בימים אלה ברצועת עזה: "אנחנו כאן הולכים לעשות מהלך – להכריע את האויבים שלנו. להכריע את האויבים שלנו וגם להכחיד את האויב הזה, דבר שהוא בלתי נסבל".

ראש הממשלה שיבח את ההחלטה האישית של כל אחד מהחיילים להתגייס, "ההתגייסות שלכם באה מתוך הרגש הפנימי שכל אחד ואחד מכם צריך לעשות את המעשה", אמר.

"אני רוצה לברך אתכם ולקבל אתכם באמת בחיבוק גדול", המשיך נתניהו. "אני חושב שכל אחד מכם גם יגלה מאיפה הוא יכול לתרום יותר. אתם נכנסים עכשיו כמו טירונים צעירים, אף על פי זה שאתה בן 40 עם חמישה ילדים בא הנה כדי להתגייס עם כיפה על הראש, זה אומר הכל".

נתניהו סיים את דבריו ללוחמים באיחולי הצלחה וברכה להמשך הדרך: "בעזרת ה' אתם תגלו כאן הרבה אפשרויות, הרבה יכולות שלא חשבתם שיש לכם. אני רוצה לברך אתכם ולהגיד לכם כל הכבוד, ובעזרת ה' ביחד מנצחים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו