יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו: יאיר לפיד גורר את המדינה לאנרכיה. אסור להכות שוטרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בהצהרה לתקשורת לפני זמן קצר והגיב בנחרצות על התפרעות מפגיני השמאל בהפגנות. "אף אחד לא רוצה לדרדר לאנרכיה"

15:22 ,01/03/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בהצהרה לתקשורת לפני זמן קצר והגיב בנחרצות על התפרעות מפגיני השמאל בהפגנות.

"מדינת ישראל פעלה בתוקף כשההפגנות באו מהצד האחר של הפוליטיקה. זה לא משנה מאיזה צד זה בא. צריך לכבד את החוק. אסור להכות שוטרים. אסור לשבש את חיי המדינה, לחסום צירים מרכזיים. אני מבין שיש כאן מישהו שמכוון לעשות אנרכיה, קוראים לו יאיר לפיד, הוא אומר את זה בצורה ברורה. הוא לא רוצה להגיע להסכמה, הוא לא נענה לקריאות הההידברות שלנו, שחוזרות ונשנות והן אמיתיות. הוא רוצה למנוע את זה והוא רוצה פשוט להביא למשבר שלטוני. הייתי אומר למשבר חוקתי, כי באמצעות זה הוא מתכוון להגיע לבחירות חדשות."

עוד אמר נתניהו "אף אחד לא רוצה לדרדר את המדינה שלנו לאנרכיה, יש לנו משימות גדולות. הנה, ברגעים אלה התבשרנו על זה שלכדנו כמה מהמרצחים שרצחו את אנשינו. כל מי שעושה זה דמו בראשו. אנחנו תופסים אותם. אנחנו מגיעים אליהם. יש לנו משימות משותפות, יש לנו ביטחון משותף, יש לנו עתיד משותף והגיע הזמן להפסיק עם האנרכיה."

מוקדם יותר זרקו מפגינים אבנים על שוטרים בהפגנה בתל אביב, המשטרה עצרה מספר מפגינים.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו