יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתיבות: סוללת רכב היברידי התפוצצה נהג הרכב נפצע בינוני • צפו

פיצוץ אירע ברכב היברידי ברחוב שלום דנינו בנתיבות שככול הנראה נבע מסוללת הרכב, הנהג נפצע בינוני ופונה לבית החולים. המשטרה חוקרת • צפו בפיצוץ

09:23 ,13/12/22
קרדיט: מצלמות אבטחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפצוע בינוני (כבן 50) כתוצאה מפיצוץ שאירע ברכבו ברחוב שלום דנינו בנתיבות.

פיצוץ אירע ברכב היברידי ברחוב שלום דנינו בנתיבות שככול הנראה נבע מסוללת הרכב, הנהג נפצע בינוני ופונה לבית החולים. המשטרה חוקרת.

אדיר סיני חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני בזירה מסר: "לדברי עוברי נשמע פיצוץ מרכבו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה למרכז הרפואי סורוקה כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

ממד"א נמסר: "בשעה 08:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על גבר שנפצע כתוצאה מפיצוץ שארע ברכב ברחוב שלום דנינו בנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, גבר כבן 50 במצב בינוני עם חבלה בבטן."

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח כי ברח' שלום דנינו בנתיבות אירע פיצוץ ברכב. כתוצאה יושב הרכב נפצע. שוטרים במקום אוספים ממצאים. בשלב זה לא ברור כתוצאה ממה נגרם הפיצוץ והרקע והנסיבות בחקירה.

צפו בתיעוד הפיצוץ ממצלמות האבטחה


קרדיט: מצלמות האבטחה

 

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו