יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נפילתו של לוחם: בנו של השר אייזנקוט נהרג בפעילות מבצעית בעזה

בנו של שר הביטחון לשעבר גדי אייזנקוט, גל בן ה-25, נהרג היום במהלך פעילות מבצעית של צה"ל ברצועת עזה. גל שירת כלוחם ביחידת מגלן ונפגע ממטען

20:49 ,07/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סג"מ גל אייזנקוט בן 25 ז"ל, בנו של סגן שר הביטחון לשעבר וסגן הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט נהרג היום בפעילות צבאית בעזה.

החדשות הקשות התקבלו היום במהלך פעילות שוטפת של צה"ל במחנה הפליטים ג'בליה שברצועת עזה. גל, בן הזקונים של גדי אייזנקוט, שירת כלוחם ביחידת מגלן של חטיבת גבעתי בתפקיד של חובש קרבי, ונהרג כתוצאה מפגיעה במטען חבלה שהוטמן במנהרה שבשטח המחנה.

בדיוק בזמן שהתקבלה הידיעה המזעזעת, שהה השר אייזנקוט באוגדה 162 שפועלת באותה העת ברצועת עזה, מבלי שידע כלל שמדובר בבנו היחיד. לאחר שלקח את גל לטיפול במקום הפצוע אנוש, פונה במסוק לבית החולים אסותא באשדוד, שם לצערנו נקבע מותו מפצעיו כעבור דקות ספורות.

בשלב מסוים, הבין ראש מטה האוגדה כי השר עדיין אינו יודע מיהו החייל שנפגע, ולקח אותו הצידה כדי לבשר לו בעדינות ובכאב רב על האסון הנורא שפקד את בנו. מקורבים תיארו זעזוע עמוק אצל השר אייזנקוט, שכעת גם שכל את בנו היחיד בזמן ששהה בשטח הקרבות עצמו.

עם התפשטות הבשורה, החלו לזרום תנחומים וביטויי אהדה למשפחת אייזנקוט מכל קצוות הקשת הפוליטית. יו"ר המחנה הממלכתי והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ אמר: "במהלך סיור היום במפקדת אוגדה 162 קיבלנו בשורות קשות, על נפילתו של גל, בנו של חברי גדי איזנקוט. גל לא היסס והתגייס למילואים למען המדינה שאותה חונך לאהוב כל חייו. יחד עם כל עם ישראל אני שולח חיזוק גדול לגדי ולמשפחה, וחיבוק גדול".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח מילות תנחומין נרגשות: "לחנה וגדי איזנקוט, שרה ואני שבורי לב על נפילתו של בנכם גל. אנחנו בוכים אתכם. אנחנו מחבקים אתכם. גל היה לוחם אמיץ וגיבור אמיתי. אנו שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתכם ולמשפחות כל נופלינו הגיבורים".

גם נשיא המדינה ראובן ריבלין הביע את צערו הרב: "מיכל ואני דואבים וכואבים באבלם העמוק של גדי וחנה איזנקוט על נפילת בנם גל בקרבות ברצועת עזה. גדי סיפר לי לא אחת על גל, שהיה תבנית נוף משפחתו ערכי, חותר למצוינות, ואהוב על כולם. כל חייו מקדיש גדי לביטחון ישראל, לצה״ל ולמדינה והיום הוא ומשפחתו משלמים מחיר כבד מנשוא."

לצד אנשי הציבור, גם תושבי היישוב אפרת בגוש עציון, שם מתגוררת משפחת אייזנקוט, הביעו תמיכה ואהדה. ראש המועצה סא"ל במיל' עודד רביבי אמר: "תושבי המועצה כולם כואבים את נפילתו של גל מאיר אייזנקוט בנו של השר רא"ל במיל גדי אייזנקוט, ידיד אמת של גוש עציון".

הלווייתו של סמל גל אייזנקוט ז"ל תתקיים מחר, יום שישי ה-8 בדצמבר, בשעה 11:00, בבית הקברות הצבאי בהרצליה. יהי זכרו ברוך.

תגיות: גל_אייזנקוט נפילה הרוג עזה גדי_אייזנקוט אבל צהל מבצע_עופרת_יצוקה שכול מלחמה טרור חמאס

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צופית הגיב:

    מזעזע כואב הלב

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו