יום רביעי, 18/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נפטר הרב חיים ישעיה שטיינברג שנפגע בתאונה בקשה בקרעסטיר

הרב חיים ישעיה שטיינברג ז"ל, בן 26, נפטר לאחר תאונה קשה סמוך לקרעסטיר. הוא הותיר אשה ושלושה ילדים.

07:23 ,13/09/24
באדיבות המשפחה
קרדיט: באדיבות המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרב חיים ישעיה שטיינברג ז"ל, מחסידי קרלין סטולין בביתר עילית, נפטר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים בגיל 26, לאחר שנפצע בתאונת דרכים קטלנית ליד קרעסטיר שבהונגריה. הרב שטיינברג ז"ל הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים קטנים, כאשר קהילתו וחסידיו המומים וכואבים את לכתו הפתאומי.

התאונה הקשה אירעה כאשר נסע עם חבריו להתפלל בקברו של רבי ישעיה בן ר' משה בעיר קרעסטיר, יעד מוכר לציבור החסידים בשל סגולתו לרפואה וישועה. במהלך הנסיעה, ארעה התאונה, שהובילה לפציעתו הקשה של הרב שטיינברג ז"ל. מיד לאחר התאונה, קהילת קרלין סטולין וחסידיו הקרובים ביקשו רחמי שמיים והחלו בתפילות רבות לרפואתו. הוא הוטס מהונגריה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אך למרות מאמצי הרופאים ולצערם הרב של קרוביו, השיב את נשמתו לבורא.

הרב שטיינברג נולד בכ"ו כסלו תשנ"ח (1997) בביתר עילית, בן למשפחה חסידית מכובדת וידועה. אביו, הרב מנחם שטיינברג שליט"א, הוא אחד מחשובי חסידי קרלין סטולין ומנהל ישיבת קרלין בביתר עילית. אמו, מרת הינדא בלומא, היא בתו של הרב שאול יצחק פריינד, מוותיקי החסידות. רבנים ובני משפחה מתארים את הרב חיים ישעיה ז"ל כמי שהפגין חינוך יסודי לערכי היהדות והחסידות, שזכה לכינוי "חייש" בשל אהבתו ללימוד התורה וההשקעה בקהילה.

כבר מגיל צעיר בלט הרב שטיינברג בלימודיו בישיבת קרלין סטולין. כישרונותיו האינטלקטואליים והיחס החם שהפגין כלפי חבריו וקהילתו הפכו אותו לדמות אהובה ומוערכת בסביבה בה גדל. בגיל הנעורים נשא לאישה את בתו של הרב אשר גוטשטיין שליט"א, אף הוא מחשובי חסידי קרלין, ובני הזוג הקימו את ביתם בעיר ביתר עילית.

לצד לימוד התורה והשקעתו הרוחנית, הרב שטיינברג מצא את פרנסתו במשרד התיווך רכטשפר-קליין בירושלים, שם הוא התפרסם כעובד מסור, חרוץ ואמין. חבריו לעבודה מעידים כי היה אדם נדיב ונעים הליכות, שתמיד שמר על חיוך מאיר פנים והקפיד בכיבוד הורים. למרות עיסוקיו הרבים, הוא תמיד דאג לשמור על קשרים חמים עם משפחתו ולהיות נוכח בכל אירועי הקהילה.

הבשורה על פטירתו הותירה הלם בקרב קהילת קרלין סטולין. החסידים מתקשים לעכל את לכתו בטרם עת של אדם שהיה דמות משפיעה ומוערכת בקרבם. "שעיה היה תמיד עם חיוך על הפנים, הוא דאג לכולם", סיפרו חברים קרובים. "היה לו לב רחב שלא היה אפשר לפספס. תמיד רץ לעזור, התנדב, תמך, והפיץ אור לכל מי שסבב אותו".

משפחתו של הרב שטיינברג נמצאת כעת בעיצומו של האבל, כאשר אשתו וילדיו הקטנים מתקשים לעכל את האובדן הכבד. בתוך כך, בקהילת קרלין סטולין כבר החלו בהכנות להלווייתו, כאשר ההלוויה צפויה להתקיים בירושלים בהשתתפות חסידים רבים.

פטירתו של הרב חיים ישעיה שטיינברג היא טרגדיה קשה לקהילה כולה, שהייתה קשורה אליו בעבותות של אהבה והערכה. החסידים מספרים כי חור גדול נפער בלבם, ורבים מהם מקווים כי זכרו של הרב שטיינברג ימשיך להאיר דרך לאחרים, כפי שהיה בחייו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו