יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נער בן 13 נעצר בגבעת התחמושת בחשד שתכנן להקריב קרבן פסח

ארגון חוננו דיווח על גל מעצרים חדש ברחבי ירושלים של חשודים בתכנון להקריב קרבנות פסח. נער בן 13 נעצר באזור גבעת התחמושת בחשד לתכנון כזה.

13:48 ,22/04/24
ארגון חוננו
קרדיט: ארגון חוננו
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ארגון חוננו, העוסק בסיוע משפטי לאזרחים, דיווח הערב (יום ראשון) על גל מעצרים חדש ברחבי העיר ירושלים של חשודים שתכננו להקריב קרבנות לקראת חג הפסח.

לדברי עורכי הדין נתי רום ומשה פולסקי מהארגון, מאז הבוקר ממשיכים להגיע למוקד המשפטי של חוננו דיווחים על עצורים נוספים בחשד לתכנון הקרבת קרבן פסח, בנוסף למעצרים שבוצעו בימים האחרונים.

"לפני זמן קצר נעצר נער כבן 13 באזור גבעת התחמושת בירושלים בחשד כי תכנן להקריב קרבן פסח", אמרו בחוננו. עורכי הדין מהארגון שהגיעו למקום מסייעים לנער העצור ולבני משפחתו.

מהמשטרה נמסר כי מעצרים שכאלה בחשד לתכנון הקרבת קרבנות נובעים מחששות לפגיעה בסדר הציבורי והמנהגים וההלכות היהודיות. עם זאת, לא ניתן פירוט על מקרים ספציפיים.

בארגון חוננו מסרו כי מדובר במקרים של פגיעה חמורה בחופש הפולחן והדת של אזרחי ישראל. "ברור שקיום מצוות והקרבת קרבנות לקראת חג הפסח, שהיא מנהג דתי עתיק ומכובד, אינם עבירה פלילית", הדגישו עורכי הדין.

הם קראו למשטרה ולרשויות לשקול בזהירות את ההחלטה לחקור ולעצור חשודים במקרים אלו. לטענתם, מקרים דומים בעבר הסתיימו בהעדר ראיות והפרקליטות נאלצה לסגור תיקים רבים.

זו השנה השנייה ברציפות שבה מסתמן גל מעצרים רחב היקף של חשודים בניסיון להקריב קרבן פסח בירושלים וסביבותיה, תופעה שהחלה עם פתיחת הר הבית למבקרים יהודים.

ארגון חוננו

קרדיט: ארגון חוננו

ארגון חוננו

קרדיט: ארגון חוננו

קרדיט: ארגון חוננו

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו