שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נעצר חשוד נוסף בדרדור הפח בהפגנות בירושלים

תושב ירושלים נעצר הלילה על ידי המשטרה בחשד למעורבותו בגרימת פציעתה הקשה של אישה כתוצאה מפח שהציתו ודרדרו לעברה בירושלים

09:09 ,19/03/23
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תושב ירושלים נעצר הלילה על ידי המשטרה בחשד למעורבותו בגרימת פציעתה הקשה של  מירל דז'לובסקי כתוצאה מפח שהציתו ודרדרו לעברה בירושלים החשוד ושני מעורבים נוספים שנעצרו בחודשים האחרונים והוגשו נגדם כתבי אישום.

חקירה של תחנת לב הבירה המחוז ירושלים, הובילה הלילה לאיתורו של חשוד (15, ירושלים) שהיה בבריחה במהלך החודשים האחרונים, עד הלילה כאמור, עת נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

על פי חשד המשטרה וחומרי החקירה, החשוד מעורב יחד עם נוספים בגרימת פציעתה הקשה של  מירל דז'לובסקי בתאריך בשעת ערב מאוחרת, במהלך מחאה שגלשה להפרת סדר ברחוב יחזקאל, זאת על רקע מעצרו של חשוד בהצתת חנות סלולר. החשודים חברו יחדיו, הציתו את תכולת פח המוצב במקום ומיד לאחר מכן דרדרו את הפח במורד הרחוב וגרמו לפציעה הקשה של  מירל דז'לובסקי שנפגעה מפגיעת הפח ופונתה לטיפול רפואי.

בעקבות המקרה נפתחה חקירה מאומצת במטרה להתחקות אחר כלל החשודים במעשה, תוך שבוצעו פעולות מבצעיות, חקירתיות ומודיעיניות מגוונות, שהובילו למעצר שניים מהחשודים, חקירתם והגשת כתבי אישום נגדם בבימ"ש.

החשוד השלישי במעשה שנעצר הלילה, יובא במהלך היום בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה את הארכת מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות בעניינו.

מהמשטרה נמסר "משטרת ישראל תמצה את כלל היכולות שברשותה ותמשיך לפעול נגד אלו שיפרו את הסדר ציבורי, ייפגעו בביטחון הציבור ורכושו ובפרט כנגד אלו שיסכנו ויפגעו בחייהם של אזרחים על מנת למצות את הדין"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו