יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נעצר חשוד בהסתה לטרור ברשתות החברתיות • תיעוד המעצר

נעצר חשוב בפרסום גילויי תמיכה במחבל הכלוא אחמד מנאצרה- תושב בית חנינא שביצע פיגוע דקירה בפסגת זאב בשנת 2015 ובמקרים דומים נוספים

12:52 ,21/11/22
קרדיט: משטרת ישראל/החשוד שנעצר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחרונה נוטרו ברשתות החברתיות פרסומים שונים המעלים חשד להסתה ותמיכה בטרור, לאחר שפורסמו ע״י חשוד בשנות העשרים לחייו תושב א-טור שבמזרח ירושלים. בעקבות ניטור הפרסומים, נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בחשד להסתה, הזדהות ותמיכה בטרור.

הפרסומים שנוטרו ברשת החברתית כללו גילויי תמיכה, עידוד והזדהות עם מחבלים ופעילי טרור. בין הפרסומים שנוטרו: גילויי תמיכה במחבל הכלוא אחמד מנאצרה- תושב בית חנינא שביצע פיגוע דקירה בפסגת זאב בשנת 2015, פרסומי תמיכה, דברי שבח, הלל והזדהות עם ארגוני טרור ומחבלים מג׳נין, לרבות עידוד למעשי טרור ועוד.

אתמול החשוד שהעלה את פרסומים אלו, נעצר ע״י בלשי ימ״ר ירושלים ולוחמי מג״ב במחסום חיזמה. לאחר מעצרו נלקח לחקירה במשטרה. הבוקר הוארך מעצרו של החשוד בבימ״ש בארבעה ימים עד ליום 24.11, לטובת המשך החקירה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול עם כוחות הביטחון באופן גלוי וסמוי גם במרחבי הרשת, נגד אותם אלו המסיתים, תומכים ומזדהים עם מחבלים או ארגוני טרור באשר הם."

צפו בתיעוד מעצר החשוד


קרדיט: משטרת ישראל

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו