יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נעצר בחשד שגנב קורקינט כשעליו תיק עם 19,000 שקל במזומן

בת 63 נשדדה על ידי גבר שרכב על קורקינט לאחר שיצאה מסניף בנק סמוך כשבתיק שהיה ברשותה היו אלפי שקלים במזומן. החשוד נעצר והוגשה הצהרת תובע

12:54 ,15/12/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המשטרה פתחה בחקירה לפני מס' ימים, בדבר שוד בשדרות משה גושן בקרית מוצקין. כאשר תושבת המקום כבת 63 נשדדה על ידי גבר שרכב על קורקינט לאחר שיצאה מסניף בנק סמוך כשבתיק שהיה ברשותה היו אלפי שקלים במזומן.

בתוך כך, יחידת האופנועים של תחנת זבולון בשת"פ יחידות נוספות ושיטור עירוני, פתחה מיד בסריקות אחר החשוד, כאשר שוטרי יחידת האופנועים הבחינו בחשוד נכנס לסמטה צרה והשוטרים אחריו, השליך את הקורקינט, ונמלט רגלית מהמקום. השוטרים פרקו מהאופנועים ורדפו אחריו רגלית כאשר אחד השוטרים הבחין בקורקינט עליו רכב החשוד ועשה בו שימוש על מנת לרדוף אחריו.

בתום המרדף השוטרים תפסו את החשוד כשהתיק ברשותו. הכסף שנשדד, 19,000 ש"ח, נתפס בהמשך על ידי אחד השוטרים בסריקות שעשה כשהוא מוסלק במסלול בריחתו של החשוד.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו