יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נס בחוות שדה אפרים: זוג ניצל מפיגוע הצתה בימי ה'שבע ברכות'

בפיגוע שהתרחש הלילה בחוות שדה אפרים בבנימין, שני מחבלים חמושים חדרו לבית ריק, הציתו אותו ונמלטו. הזוג הצעיר, שהתחתן לפני שבוע, ניצל בנס

09:10 ,10/06/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע קשה אך נס גדול התרחש הלילה בחוות שדה אפרים שבגוש טלמונים, כאשר שני מחבלים חמושים, לבושים במדים ואפודים צבאיים, פרצו לבית מגורים. הבית שבו שהו זוג צעיר שהתחתן לפני פחות משבוע, היה אמור להיות יעד לפיגוע חמור. עם זאת, הזוג ניצל בנס.

הפיגוע החל כאשר שני מחבלים הגיעו לחוות שדה אפרים. אחד המחבלים חדר לבית עם נשק שלוף, בעוד חברו מחפה עליו מבחוץ. הזוג הצעיר, שסיים מוקדם יותר בערב אירוע שבע ברכות במקום מרוחק, החליט להישאר ללון במקום אחר, ובכך ניצל מהתקפה קטלנית.

המחבלים, שגילו שהבית ריק מאדם, החליטו להצית אותו ולעזוב את המקום. הבית נשרף כליל, אך למרבה המזל, לא היו נפגעים בנפש.

הזוג הצעיר, שהתחתן רק לפני שבוע, היה אמור ללון בבית שנשרף. החלטתם להישאר במקום אחר בלילה זה התבררה כהחלטה מצילת חיים. האירוע כולו מהווה תזכורת נוספת למצב הביטחוני הרגיש באזור ולסכנות הממשיות עמן מתמודדים תושבי האזור.

תושבי חוות שדה אפרים ויישובי גוש טלמונים התעוררו הבוקר למראות קשים של בית חרב. האווירה במקום הייתה של הלם ותדהמה, אך גם של הכרת תודה על הנס הגדול שאירע. חבר משפחה אמר אמר: "מדובר בנס גדול. הזוג הצעיר ניצל בזכות החלטה גורלית להישאר במקום אחר. אנו ממשיכים לעמוד יחד במאבק להבטחת ביטחוננו".

גורמים ביטחוניים מסרו כי כוחות הביטחון פועלים ללכידת המחבלים שנמלטו מהמקום. "אנו נפעל בנחישות לתפיסת המחבלים ולהבאתם לדין," נמסר בהודעה רשמית. בנוסף, נמסר כי כוחות הביטחון ימשיכו להגביר את האבטחה באזור כדי למנוע אירועים דומים בעתיד.

קרדיט: לפי סעיף 27 א / ההצתה בחוות שדה אפרים בבנימין ע"י מחבל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו