יום שלישי, 10/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נכנע ללחץ: רה"מ בנט הודיע כי יחל לשלם בעצמו על הוצאות המזון

לאחר הסערה הציבורית שעורר בעקבות הוצאות המזון הגבוהות עבור משפחתו מקופת המדינה הודיע הבוקר ראש הממשלה בנט כי יחל לשלם בעצמו על הוצאות המזון

11:02 ,27/04/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, נפתלי בנט הודיע הבוקר (ד') על שינוי נהלים לאחר הביקורת שהושמעה כלפי הוצאות המזון של משפחתו, ומעדכן כי מעתה הן ישולמו מחשבונו הפרטי. בהודעתו אמר “תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד. להיפך – זו זכות, למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור. לכן, הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי. אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות”, סיים בנט.

ההחלטה הגיעה לאחר הפרסום כי ההוצאות של משפחת בנט מסתכמות בסך של כ-50 אלף ש”ח לחודש בממוצע, מתוכם כ-11 אלף ש”ח להזמנות מזון ו-15 אלף ש”ח לרכישה בסופרמרקטים.

מהליכוד נמסר בתגובה: בנט זורה חול בעיני הציבור — הוא חייב להחזיר לאזרחי ישראל את 50 מיליון השקלים שבזבז על חשבונם בניגוד לחוק על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו