שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ניתן לפרסם: יחידת המסתערבים סיכלה 'על חם' הברחת נשק ענקית

לוחמי יחידת מג״ן של מחוז דרום ביחד עם יחידת המסתערבים מג"ב דרום וחטיבת יואב של צה"ל עצרו "על חם" חשוד בהברחת 63 אקדחים לשטחי מדינת ישראל.

15:32 ,20/04/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך התקופה האחרונה התנהלה ביחידת מג"ן, ביחד עם ימ״ס דרום וכוחות צה״ל מחטיבת, חקירה סמויה אשר זכתה לכינוי "שקר החן" אודות רשת הברחת אמצעי לחימה בלתי חוקיים לשטח מדינת ישראל.
 
הכוחות פעלו בסמוך לגבול במארבים ותצפיות, בשילוב מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להביא לסיכול הברחות אמל"ח בלתי חוקיים, המשמשים עפ"י החשד גורמי פח"ע ופלילי לביצוע עבירות חמורות.

הכוחות נערכו במרחב הנגב, וזיהו את החשוד נוסע באיזור הערבה הצפונית.

לוחמי יחידת מג"ן וכח מסתערבים של מג"ב דרום בסיוע המערך האווירי של משטרת ישראל וכוחות צה״ל של אוגדה 80 בחטיבת יואב, צמצמו טווח לעבר החשוד שהחל להימלט עם רכבו בשטח. במהלך המרדף תוך חתירה למגע ונחישות הצליחו הכוחות לבצע מעצר של החשוד.

בחיפוש ברכבו של החשוד תושב פזורת ירוחם בשנות ה-50 לחייו, נתפסו 3 תיקים ובתוכם 63 אקדחים חדשים מסוג גלוק וזיג זאוור עם מחסניות.

החשוד הועבר לחקירה ביחידת מג"ן ביחד עם כלי הנשק שנתפסו, בהמשך היום וככל שידרש הוא יובא לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "במשטרה ציינו כי שילוב הכוחות והיכולות של משטרת ישראל וצה״ל הביאו לתפיסה של כמות כלי נשק גדולה, בכך נמנעה זליגה של כלי נשק לגורמים פליליים ופח"ע הפוגעים בבטחונו ושלומו של הציבור".

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו