יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ניצול הלינץ' בחקירות קשות ומניעת שינה "אני יודה ברצח היטלר"

ניצול הלינץ' בסמוך לאריאל, אשר נחקר בשב"כ נמצא תחת חקירות שב"כ קשות ביותר, כך עולה מתלונה אשר הוגשה היום לאחראי על החקירה

20:59 ,23/06/22
קרדיט: משטרת ישראל/אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ניצול הלינץ' בסמוך לאריאל, אשר נחקר בשב"כ נמצא תחת חקירות שב"כ קשות ביותר, כך עולה מתלונה אשר הוגשה היום לאחראי על החקירה. בין השאר עובר העצור, אשר נחקר לא פחות מ-4 חקירות שב"כ בפחות מ-24 שעות, מניעת שינה, סרוב לקבלת טיפול רפואי, וחקירות אנטנסיביות במשך שעות ארוכות ולאורך כל הלילה.

עוד עלה מהתלונה כי העצור אף אמר בדיון כי אם המצב ימשך כך, הוא יודה אף ברצח היטלר. את המדינה ייצגו בדיון נציגי ימ"ר ש"י שימי שלגי ויוסי עובדיה.

נזכיר כי העצור, נשוי, בשנות הארבעים לחייו, ללא עבר פלילי, אב ל-3 ילדים בגילאים 3,5, ו-6, בוגר שרות צבאי בחיל הים, נעצר אתמול (ד') בשעות הצהרים, לאחר שהגיע למשטרת אריאל להגיש תלונה על הלינץ' הקשה שעבר יחד עם עוד קבוצת ילדים בסמוך לגדר העיר אריאל. לתדהמתו הוא נעצר והועבר לחקירת שב"כ תוך שנאסר עליו לפגוש בעו"ד. בימ"ש השלום באשקלון, האריך את מעצרו עד ליום רביעי.

בעקבות החקירות הקשות, קרא היום עו"ד עדי קידר, מארגון חוננו, אשר מייצג את העצור להוציא את השב"כ מהחקירה "לצערנו אנחנו נחשפים בתיק זה להפרת חוק ולחקירת שב"כ אשר גובלת באי חוקיות ואולי אפילו לפי עינויים ע"פ הדין הבינלאומי. אנחנו קוראים לבית המשפט וגם לפרקליטות להורות על הסרת מניעת המפגש, הוצאת השב"כ מחקירת התיק שלא מצדיקה מוערבות שב"כ, וחקירה משטרתית רגילה לכל דבר ועניין".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו