יום רביעי, 07/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ניסיון רצח של יהודי באמצעות סלעים בהר הזיתים

פורעים ערבים תקפו לפני מספר ימים באבנים רכבים של יהודים בהר הזיתים בירושלים. יהודי נפצע ושבר את ידו כתוצאה מסלע ענק שהושלך לעבר רכבו

18:02 ,24/11/22
קרדיט: ארגון חוננו
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, פנה למשטרה במכתב בבקשה לעצור פורעים ערבים שהשליכו סלעים לעבר יהודים בירושלים לפני מספר ימים.

בלייכר מתאר במכתבו כיצד הותקף יהודי אשר נסע באזור: "יהודי אשר נסע ברכבו סמוך להר הזיתים בירושלים הותקף ע"י פורעים ערבים אשר השליכו סלעים מגגות בתיהם לעבר רכבים של יהודים.

אחד הפורעים השליך לעבר היהודי סלע ענק מגג בית היישר לשמשה הקדמית של רכבו. האבן חדרה את שמשת הרכב פגעה בידו של מרשי וגרמה לו שברים בכף היד", תאר בלייכר.

במכתבו פונה עו"ד בלייכר למשטרה ומבקש כי יאתרו את הפורעים ויעמידו אותם לדין: "אבקש כי תפעלו לאתר את כלל המעורבים בניסיון הרצח, להגיש כנגדם כתב אישום חמור באשמת ניסיון לרצח ולמצות איתם את כל חומרת הדין", כתב בלייכר.

בנוסף, פנה עו"ד בלייכר למפקד מחוז ירושלים על מנת לבחון אפשרות של הרס הבית ממנו בוצע הפיגוע. עו"ד בלייכר עודכן ע"י המשטרה כי נעצר חשוד אחד בגין הפיגוע אך שוחרר לאחר כמה ימים בשל חוסר ראיות.

עו"ד חיים בלייכר מסר: "מדובר בפיגוע טרור שהיה כפסע מרצח ואך בנס ניצל מרשי מפגיעה חמורה ואף קטלנית. חייבים להפעיל את כל האמצעים כדי להגיע למחבלים ולסכל את ההתארגנות החבלנית הזו".

קרדיט: ארגון חוננו

קרדיט: ארגון חוננו

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו