יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ניסיון פיגוע: ערבי בן 17 איים בסכין על בחורה במרכז העיר בי-ם

שוטרים עצרו עובד בניין פלסטיני בן 17 תושב מזרח ירושלים, לאחר שעל פי החשד איים עליה בסכין יפנית בעת שחלפה בסמוך לאתר בנייה במרכז העיר

10:50 ,07/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתקרית החשודה כניסיון פיגוע דקירה במרכז ירושלים אמש, עצרו שוטרים צעיר פלסטיני בן 17 תושב שכונת צור באהר במזרח העיר. החשוד, עובד בניין במקצועו, נחשד כי איים בסכין על בחורה צעירה שחלפה בסמוך לאתר בנייה שם עבד באזור מרכז העיר.

על פי המידע שהגיע למשטרה, הצעיר ביצע תנועה חשודה ומאיימת לעבר הבחורה כשהחזיק סכין יפנית בידו וניפנף אותה לעברה ממרחק קצר, בטרם נמלט מהמקום. דיווח על התקרית המחשידה הגיע למוקד 100 של המשטרה, שהזעיקה כוחות רבים לאזור לסריקות.

בתוך זמן קצר, הצליחו שוטר ופקח ממשטרת ירושלים לאתר ולעצור את החשוד בסמוך למקום האירוע. בחיפוש שנערך על גופו נמצאה הסכין היפנית הזהה לזו שתוארה בדיווח.

החשוד נלקח לתחנת המשטרה לחקירה, ובבוקר הובא לדיון בבית המשפט בבקשה להארכת מעצרו. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה על מעצרו של החשוד העומד בחזקת חשד לניסיון פיגוע דקירה, והאריך את מעצרו ביממה נוספת עד ליום חמישי הקרוב לצורך המשך חקירה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו