יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נהרס בית משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בנווה יעקב ורצח 7

הבוקר החל מבצע הריסת בית משפחתו של המחבל ח'יירי עלקם, תושב מזרח ירושלים שביצע את הפיגוע בנווה יעקב בו נרצחו 7 בני אדם. מאות שוטרים במקום

09:22 ,15/11/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר החלו כוחות הביטחון במבצע להריסת בית משפחתו של ח'יירי עלקם, המחבל תושב מזרח ירושלים שביצע בתחילת השנה את הפיגוע הירי הקטלני בשכונת נווה יעקב בירושלים, בו נרצחו 7 בני אדם.

בפעולה השתתפו מאות שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב וחיילי צה"ל, שנכנסו לשכונת ראס אל-עמוד במזרח העיר והחלו בהריסת בית משפחת המחבל. המבצע מבוצע בפיקוד מפקד מג"ב ירושלים, תנ"צ יעקב ברמן.

יצוין כי ב-27 בינואר השנה ביצע עלקם, חמוש באקדח, ירי לעבר עוברים ושבים ברחוב נווה יעקב בירושלים. בפיגוע נרצחו 7 בני אדם ו-3 נפצעו. המחבל נמלט מהזירה אך נתפס ונהרג על ידי כוחות המשטרה שביצעו אחריו מרדף.

לאחר הפיגוע, אושר צו הריסת בית משפחתו של המחבל על ידי אלוף פיקוד המרכז. בג"ץ דחה עתירה כנגד ההריסה בטענה שמדובר במעשה רצח אכזרי המחייב הרתעה. כעת מוצא הצו לפועל במבצע נרחב של כוחות הביטחון.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו