יום שישי, 05/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נדקר בצוואר וחיסל את המחבל: סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד

סמל אלכסנדר יקימינסקי בן 19 נהרג בפיגוע בכרמיאל לאחר שנדקר בצוואר, אך הצליח לחסל את המחבל בטרם נפטר מפצעיו

20:49 ,03/07/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הערב התיר דובר צה"ל לפרסום את שמו של הנרצח בפיגוע הקטלני בכרמיאל: סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד, בן 19 מנהריה. יקימינסקי, נהג משא כבד בגדוד 71 של חטיבה 188, נפל היום (רביעי) בעת שנאבק בגבורה במחבל שדקר אותו בצווארו. למרות פציעתו הקשה, הצליח יקימינסקי לירות במחבל ולחסל אותו לפני שנפטר מפצעיו.

האירוע התרחש בשעה 12:00 בצהריים בקניון "חוצות" בכרמיאל. המחבל, ג'ואד רביע בן 20 מכפר נחף, עלה לקומה השנייה של הקניון והחל במסע דקירות. הוא דקר שני אנשים בשנות ה-20 לחייהם לפני שנוטרל על ידי יקימינסקי הי"ד. לאחר מכן, חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום ניסו להציל את חייו של יקימינסקי, אך בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות הביטחון הגיעו במהירות לזירת האירוע ולכפר נחף, מקום מגוריו של המחבל, על מנת לחקור את המקרה ולמנוע פיגועים נוספים. על פי הפרסומים ב-Ynet, המחבל חיפש קורבן לתקוף אותו והגיע לקניון במטרה זו.

תושבי נהריה והסביבה המומים ואבלים על נפילתו של יקימינסקי, שמתואר כגיבור שהציל חיים על חשבון חייו. חבריו ומפקדיו של יקימינסקי מספרים על חייל מסור, אמיץ ואהוב שהיווה דוגמה אישית לכולם. "אלכסנדר היה חבר נהדר ונהג משא כבד מצטיין," אמר אחד ממפקדיו. "הוא תמיד היה שם לעזור ולתמוך בחבריו. נפילתו היא אבדה כבדה לכולנו."

טקס הלווייתו של יקימינסקי ייערך מחר בבוקר בבית העלמין הצבאי בנהריה, בהשתתפות בני משפחה, חברים ונציגי צה"ל. יהי זכרו ברוך.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו