יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נדחה ערעור ההורים שקשרו את ביתם בת ה 6 בחבל במקלחת

בית המשפט העליון דחה ערעור על חומרת העונש של זוג ההורים מלוד, שהורשעו בהתעללות ותקיפה של בתם בת ה 6 מלוד, אשר נמצאה קשורה בחבל במקלחת

11:00 ,18/09/22
קרדיט: pixabay/אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בית המשפט העליון דחה ערעור על חומרת העונש של זוג ההורים מלוד, שהורשעו בהתעללות ותקיפה של בתם בת ה 6 מלוד, אשר נמצאה קשורה בחבל במקלחת בית הוריה. כזכור בית המשפט המחוזי מרכז, גזר על האב 10 שנות מאסר בפועל ועל האם 9 שנות מאסר.

בתגובה לפס"ד מסרה עו"ד לינור בן אוליאל מהמחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, שייצגה את המדינה בתיק: "בית המשפט העליון העביר היום מסר חד וברור של חוסר סובלנות כלפי עבירות אלימות המבוצעת בקטינים, על ידי מי שאמון על שלומם וביטחונם. החלטה זו מצטרפת לשורה של החלטות המחזקות את המאבק הבלתי מתפשר של הפרקליטות באלמות ובפרט באלימות המכוונת כלפי חסרי ישע. אנו מקווים כי החלטת בית המשפט תהווה תמרור אזהרה לאחראים על חסרי ישע שגופם, שלומם וביטחונם אינו הפקר."

כזכור נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט לפני כשנתיים: "קיבלנו דיווח על צעקות ובכי מתוך דירה. שוטרים שהגיעו למקום איתרו את הילדה כבולה וחבולה, יושבת על צרכים ודם ואינה יכולה לזוז. השוטרים הגיעו לפני ההורים ופרצו את הדלת. החשוד מכחיש חלק מהמיוחס לו ומודה בחלק מהדברים. הוא מכחיש שקשר את הילדה, אבל מודה בהזנחה של שנים".

נציג המשטרה הוסיף: "הילדה שהתה מספר רב של שעות בתוך הבית כשהוא נעול, והחשמל כובה על ידי האב". הוא הוסיף כי לאב אין עבר פלילי וציין כי "הילדה הייתה קשורה בחבל בידיה, גופה וצווארה".

בעניינה של האם אמר נציג המשטרה: "היא מכחישה כל קשר לחבלות. לדבריה, הם יצאו לטייל והשאירו את הילדה בבית". לפי נציג המשטרה, קיימות סתירות בין תשובות האם לממצאים בשטח. לדבריו, "האם טוענת שמישהו פרץ לבית ושחסרו 40 אלף שקלים ושלוש שרשרות זהב".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו