יום חמישי, 08/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מתיחות לקראת יום ירושלים | המשטרה השלימה גיוס אנשי מילואים

בצל איומי החמאס על מעבר מצעד הדגלים בשער שכם, המשטרה סיימה את גיוס לוחמי המילואים • רה"מ: המצעד יתקיים כרגיל ולא יגיע להר הבית

16:09 ,27/05/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בצל איומי החמאס על מעבר מצעד הדגלים בשער שכם, הושלמה הערכות גיוס לוחמי המילואים של משמר הגבול לטובת אבטחת אירועי יום ירושלים.

החל מאתמול גיוסו מרחבי הארץ לוחמים ולוחמות, מפקדים ומפקדות של מערך המילואים של משמר הגבול לטובת תגבור אירועי יום ירושלים במרחבים של מג"ב ירושלים ומג"ב עוטף ירושלים.

 

 

3 פלוגות גיוסו אתמול ובתוכן כ-200 אנשי מילואים אשר הצטרפו לפלוגת מילואים שכבר הייתה בתעסוקה מבצעית. הפלוגות עברו ב-24 שעות האחרונות מסלול גיוס והכשרה הכוללת אימוני ירי ואמצעים לפיזור הפגנות והכנה מנטלית לקראת המשימה הלאומית.

בהערכת מצב בראשתו של מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן עם סגל הפיקוד הבכיר של מג"ב ומפקדי מערך המילואים, אמר מפקד מג"ב: "אני רוצה להביע הערכה רבה למערך המילואים, ללוחמים וללוחמות, למפקדים ולמפקדות שנרתמו באופן מלא למשימה, אני מרוצה ממהירות הגיוס של המערך. הבקשה שלי לגייס את מערך המילואים – כוח מקצועי מבצעי מיומן עם פיקוד ושליטה מסודר,  שלאורך כל השנה עובר קברת דרך משמועתית באימונים והכשרות שבהם אנחנו מתאימים את המערך לאתגרים המבצעיים. מערך המילואים אף פעם לא מאכז אני מעריך מאוד את המערך, לגייס 200 לוחמים בזמן קצר מעיד על המחויבות והבנת המשימה של כולכם. אני מסתכל על הגיוס הנוכחי למשך עשרה ימים לפחות. ככל שאנחנו נמצאים למסה ולגודל יש השפעה קריטית ליכולת שלנו כחיל לתת ביטחון אישי לאזרחים."

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיבל עדכון מקיף אודות ההיערכות המשטרתית לקראת האירועים, בדגש על המאמצים המודיעיניים ועל תגבור הכוחות בשטח על מנת לאפשר את ציון יום ירושלים וקיום מצעד הדגלים באופן סדור ובבטחה.

ראש הממשלה סיכם כי מצעד הדגלים יתקיים כסדרו ועפ"י המתווה המתוכנן, כפי שמתקיים מזה עשרות שנים. לפיכך, יסתיים המצעד בכותל ואינו עובר בהר הבית.

כמו כן, הפעילות בהר הבית תימשך כרגיל.

הערכות מצב והתייעצויות בנושא יתקיימו באופן שוטף, בכל הדרגים, במשך סוף שבוע ובמהלך יום א׳.

בשיחה השתתפו השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז ירושלים, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה וגורמים נוספים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו