יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מתחם קבר יהושע בן נון בשומרון חולל בכתובות נאצה ובעד חמאס

מתחם קבר יהושע בן נון בשומרון חולל בכתובות נאצה - "מוות ליהודים" ועידוד חמאס. יוסי דגן אמר שהאויב בעזה ובשומרון רוצים להשמיד אותנו

15:59 ,13/12/23
מועצת שומרון
קרדיט: מועצת שומרון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר התעורר המתחם הקדוש של קבר יהושע בן נון בכפר כיפל חארת' שבשומרון למראה קשה וכואב – כתובות נאצה ועידוד לטרור שרוססו על קירות המקום על ידי פורעים ערבים.

על הקירות נמצאו כתובות "מוות ליהודים" ועידוד לפעולות הטרור של חמאס והג'יהאד האסלאמי נגד ישראלים, ובפרט עידוד לטבח שביצע הארגון ב-7 באוקטובר נגד אזרחים בעוטף עזה.

בנוסף נכתבו המילים "שהיד" ושמות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קטלניים נגד ישראלים, ביניהם עודאי תמימי שרצח את החיילת נועה לזר בירושלים.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגנה בחריפות את האירוע ואומר כי "זו פשע שנאה ברברי ופיגוע לכל דבר. האויב בעזה והאויב בשומרון הם אותם אנשים עם אותה מטרה – השמדת ישראל ורצח יהודים".

על פי דגן, המחבלים פוגעים הן בחיי אדם והן במורשת ההיסטורית והדתית של עם ישראל בארץ ישראל. "הם מבינים שהכל מתחיל בשורשים ובזכות הערכית שלנו כאן".

דגן קרא לממשלה ולזרועות הביטחון "לטפל במחבלים הברברים באופן תקיף ונחוש כפי שארצות הברית טיפלה בארגון דאעש. השומרון לא יהפוך לחמאססטן או לפתחלנד".

הוא הוסיף כי "מי שפוגע בנו, במורשת שלנו ובסמלים הלאומיים שלנו לא יישאר פה. עם ישראל ינצח במערכה הזאת".

קבר יהושע בן נון מהווה אתר עלייה לרגל לעשרות אלפי ישראלים בשנה. בסמוך אליו קבור גם כלב בן יפונה. המקום מנוהל על ידי מועצה אזורית שומרון וזוכה לאבטחה כבדה.

מועצת שומרון

קרדיט: מועצת שומרון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו