יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

משפחות חטופים יצאו לחסום את מעבר כרם שלום למנוע העברת סיוע

עשרות משפחות של חטופים בעזה יצאו היום לחסום את מעבר כרם שלום, במחאה על כניסת סיוע הומניטרי לרצועה בזמן שבניהם נמצאים בשבי חמאס • צפו

08:59 ,09/01/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עשרות משפחות של חיילים ואזרחים שנחטפו על ידי חמאס בעזה, יצאו היום (ב') בשיירת מכוניות מקיבוץ מגן במטרה לחסום את מעבר כרם שלום לרצועה. זאת במחאה על הכנסת משלוחים הומניטריים לעזה בזמן שבניהם מוחזקים שם בשבי ללא טיפול רפואי.

שי ונקרט, אביו של עומר ונקרט שנחטף על ידי חמאס ב-7 באוקטובר, אמר: "אנחנו נגיע למעבר כרם שלום כדי למנוע כניסת הסחורות והתרופות לרצועה. בני עומר, חולה קוליטיס, נמצא בשבי חמאס מה-7 לאוקטובר. הוא לא ראה רופא ולא קיבל תרופות."

ונקרט הוסיף ואמר: "לא יתכן שבזמן הזה נכנסות מאות משאיות לעזה. הצטרפו אליי ולמאות האנשים שיוצאים בשיירת מכוניות מקיבוץ מגן. לא תהיה כניסה של סיוע הומניטרי עד שכל החטופים יחזרו הביתה!".

מעבר כרם שלום משמש כמעבר ההומניטרי העיקרי לרצועת עזה, ומידי יום עוברות דרכו מאות משאיות המובילות מזון, תרופות וציוד רפואי. אולם משפחות החטופים טוענות כי הסיוע מגיע ישירות לידי ארגון החמאס, בזמן שבניהם מוחזקים ללא טיפולים בתנאים קשים.

משפחות החטופים קוראות לממשלת ישראל להפסיק מיד את העברת הסיוע לרצועה עד אשר יוחזרו כל בניהם הביתה בשלום. "ממשלת ישראל צריכה להבהיר לחמאס שלא יראו אוכל ותרופות עד שישחררו את כל השבויים והנעדרים ללא תנאי", אמרו ההורים.

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו