יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מקורות בגרמניה: ישראל תפתח במלחמה נגד חיזבאללה ביולי

לפי מקורות גרמניים, ישראל מתכננת לפתוח במלחמה כוללת נגד חיזבאללה במחצית השנייה של יולי אם התקיפות מצפון יימשכו. המלחמה תכלול גם כניסה קרקעית

08:08 ,02/07/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפי דיווח מהעיתון הגרמני "הבילד", מקורות בישראל מסרו כי אם המצב בצפון יימשך כפי שהוא כיום וחיזבאללה לא יפסיק את תקיפותיו, ישראל תפתח במלחמה כוללת נגד חיזבאללה במחצית השנייה של חודש יולי. המלחמה צפויה לכלול גם כניסה קרקעית לשטחי לבנון.

הדיווחים על ההכנות למלחמה מגיעים לאחר תקופה של מתיחות גוברת בין ישראל לחיזבאללה בגבול הצפוני. התקיפות של חיזבאללה כלפי ישראל, הכוללות ירי רקטות ותקיפות על כוחות הביטחון, עוררו דאגה רבה בקרב ההנהגה הישראלית ובציבור הרחב.

ההחלטה על פתיחה במלחמה כוללת מגיעה על רקע הערכת המצב של צה"ל והדרג המדיני, לפיה חיזבאללה מנסה לנצל את המתיחות הביטחונית באזור ולהגביר את לחציו על ישראל. התקיפות האחרונות מצד חיזבאללה הובילו לפגיעות בנפש וברכוש, וההנהגה הישראלית חשה כי היא מחויבת להגיב בצורה נחרצת.

בישראל מבינים כי פעולה קרקעית כוללת נגד חיזבאללה תגרור אחריה גם סיכונים ואתגרים רבים, אך היא נחשבת לצעד הכרחי במטרה להבטיח את ביטחון תושבי הצפון ולהפסיק את האיומים המתמשכים מצידו של חיזבאללה.

הגורמים הביטחוניים בישראל מעריכים כי הכניסה הקרקעית תדרוש הפעלת כוחות משמעותיים והכנות מקיפות, כולל אימונים אינטנסיביים ולוגיסטיקה מתאימה. עם זאת, הם משוכנעים כי מהלך כזה יהיה הכרחי כדי להבטיח את השגת היעדים הצבאיים והביטחוניים בצורה המיטבית.

לפי הדיווחים, ההכנות למלחמה כוללת כבר בעיצומן, וצה"ל נערך למהלך נרחב שיכלול גם הפעלת כוחות אוויריים וימיים. המטרה היא לפגוע בתשתיות של חיזבאללה, לחסל את מקורות הירי ולנטרל את האיומים הנשקפים מצידו של הארגון.

בנוסף לפעולה הצבאית, ישראל פועלת גם בזירה המדינית כדי להשיג תמיכה בינלאומית למהלך הצפוי. השגרירויות הישראליות ברחבי העולם עורכות פגישות עם נציגי המדינות ומסבירות את הצורך בפעולה הצבאית כדי להגן על אזרחי ישראל ולהבטיח את ביטחונם.

הדיווחים על ההכנות למלחמה כוללת מגיעים לאחר שבועות של מתיחות ביטחונית גוברת בגבול הצפוני, כאשר חיזבאללה מגביר את לחציו ומבצע תקיפות נוספות על יישובים וכוחות הביטחון. הפעולות של חיזבאללה כוללות ירי רקטות ותקיפות ממוקדות על כוחות צה"ל, וישראל נדרשת להגיב בצורה נחרצת כדי להבטיח את ביטחון תושביה.

בנוסף לכך, ההנהגה הישראלית חשה כי היא מחויבת להראות נחישות ולהבהיר לחיזבאללה כי היא לא תאפשר לפגוע בביטחונה ובשלוות תושביה. המטרה היא ליצור הרתעה חזקה מול חיזבאללה ולהבטיח כי הארגון יבין את ההשלכות החמורות של המשך התקיפות.

במקביל לפעולות הצבאיות, ממשלת ישראל פועלת גם בזירה המדינית כדי להשיג תמיכה בינלאומית לפעולה הצבאית הצפויה. השגרירויות הישראליות ברחבי העולם מקיימות פגישות עם נציגי המדינות ומסבירות את הצורך בפעולה הצבאית כדי להגן על אזרחי ישראל ולהבטיח את ביטחונם.

הציבור הישראלי עוקב בדריכות אחרי ההתפתחויות בגבול הצפוני ומבין את הצורך בתגובה נחושה מול האיומים הנשקפים מצד חיזבאללה. רבים מתושבי הצפון חשים כי הפעולה הצבאית הצפויה היא הכרחית להבטיח את ביטחונם ולהחזיר את השקט לאזור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו