יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מפלגת העבודה שלחה מכתב התראה לפני תביעה נגד ערוץ 14

מפלגת העבודה הגישה מכתב התראה לפני הגשת תביעה נגד ערוץ 14 והרב אמנון יצחק ודורשת התנצלות ותרומה בסך 10,000,000 מיליון שקל

09:52 ,28/06/23
צילום מסך ערוץ 14
קרדיט: צילום מסך ערוץ 14
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש הגישה מפלגת העבודה בראשות ח"כ מרב מיכאלי התראה טרם פניה לערכאות משפטיות למר יצחק מירילשוילי מבעלי ערוץ 14 ולרב אמנון יצחק בגין דבריו האנטישמיים של הרב שפורסמו ואף זכו לחשיפה רבה בערוץ הקובעים כי תנועת מפא"י הייתה הגורם האחראי למותם של יהודי אירופה אשר הועלו על הרכבות בדרכם למחנות ההשמדה.

"מעבר לכך שהתבטאות זו מוציאה את דיבתה של מרשתי רעה כמו גם של עשרות אלפי חבריה, יש בה כדי לשמש חומר לתעמולה שקרית של מכחישי שואה רבים", נכתב במכתב ההתראה שנשלח בידי עורך הדין עמרי שגב, היועץ המשפטי של המפלגה.
 
יש לציין כי זהו מכתב טרם נקיטת הליכים שכן מציעה יו"ר המפלגה מיכאלי פשרת חינוכית הולמת התכלול התנצלות פומבית של הרב. התחייבות של ערוץ 14 לשדר תוכן חינוכי אשר יועבר על ידי נציגות ממפלגת העבודה הנוגע לשואת העם היהודי וכן תרומה בסך 10,000,000 מכל אחד מהצדדים לעמותה לרווחת ניצולי שואה.
 
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי: "סיימנו לשתוק, הגיע הזמן שנרים את ראשנו וניאבק בימין המסית והמשקר. לא ניתן להמשיך להשמיץ ולהשחיר את מפלגת העבודה הציונית והדמוקרטית, המפלגה שהקימה את המדינה לא ניתן למחוק לערער. נתניהו והשופרות שלו חייבים להתחיל לשלם מחיר יקר על ההסתה והאלימות שהם מפיצים."

כזכור, הרב אמנון יצחק עורר סערה לאחר שהשבוע, בראיון לתכנית של שמעון ריקלין בערוץ 14, אמר כי על הרכבות בשואה היה כתוב מפאי וכי השמאלנים הפקירו את היהודים בשואה.

הרב יצחק טען כי ראשי התנועה הציונית העניקו לחרדים פחות אישורי עלייה לארץ בתקופת השואה, מפני שהתכוונו להשאיר בגלות את היהודים המאמינים.

הוא אמר לריקלין במהלך הריאיון: ומי הפקיר את היהודים שם בשואה אתה יודע? בהיסטוריה? השמאלנים, אלה שהקימו. מפאי, היה כתוב על הרכבות מפאי, והיו מעלים את החברה על הרכבות אחד אחד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו