יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מפכ״ל המשטרה הגיע לנחם את משפחת הרב חיים מאיר דרוקמן ז״ל

רב ניצב יעקב שבתאי קיים היום ביקור תנחומים אצל משפחתו של הרב חיים מאיר דרוקמן ז״ל מנהיג הציונות הדתית שהלך לעולמו בתחילת השבוע.

15:27 ,29/12/22
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי קיים היום ביקור תנחומים אצל משפחתו של הרב חיים מאיר דרוקמן ז״ל מנהיג הציונות הדתית שהלך לעולמו בתחילת השבוע. 

המפכ״ל שהגיע למרכז שפירא כשהוא מלווה במפקד מחוז הדרום ניצב פרץ עמר , מפקד מרחב לכיש תת ניצב ברק מרדכי ורב המשטרה נצ״מ רחמים ברכיהו סיפר  על פגישותיו עם הרב דרוקמן וציין כי מפקדים רבים במשטרת ישראל נהגו לאורך השנים להתייעץ עם הרב דרוקמן שהיה לדברי המפכ״ל אדם שידע לגשר בין הזרמים ולחבר את כל קצוות העם. 

המפכ״ל : ״ פטירתו של הרב דרוקמן זו אבידה גדולה לעם ישראל. לאורך השנים במספר תפקידי פיקוד שמילאתי פגשתי את הרב ותמיד מה שייחד אותו היתה היכולת לחבר את כולם גם ברגעי משבר. הרב דרוקמן היה מחנך ומנהיג חשוב שגידל דורות של תלמידים שחלקם משרתים היום ושרתו בעבר במשטרת ישראל ומשמר הגבול״. 

משפחתו של הרב דרוקמן הודתה למפכ״ל על עבודת המשטרה בהלוויתו שאיפשרה לאלפים רבים להשתתף בה ולחלוק לו כבוד אחרון. 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו