יום ראשון, 30/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מפולת קטלנית בנחל דוד: 9 נפגעים, ילד אנוש וילדה במצב בינוני

אסון אירע הבוקר בנחל דוד שבמדבר יהודה, כאשר התרחשה מפולת אבנים קטלנית בקרבת עין גדי שגבתה נפגעים רבים. פחות 9 מטיילים נפגעו באירוע

10:30 ,24/08/23
דוברות מד
קרדיט: דוברות מד"א / פינוי הפצועים מהשטח
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אסון אירע הבוקר (חמישי) בנחל דוד שבמדבר יהודה, כאשר התרחשה מפולת אבנים קטלנית בקרבת עין גדי שגבתה נפגעים רבים. על פי דיווחים ראשוניים, לפחות 9 מטיילים נפגעו באירוע, בהם ילד כבן 5 במצב אנוש וילדה כבת 4 במצב בינוני.

מד"א מסר כי למקום הוזעקו חובשים ופראמדיקים של הארגון שמעניקים טיפול רפואי לנפגעים בסיוע יחידת חילוץ של צה"ל. פרט לילד האנוש והילדה במצב בינוני, טופלו עוד 4 פצועים קל יותר בהם אישה כבת 40, גבר כבן 40, גבר כבן 20 וילדה כבת 12.

מדובר באירוע קשה ומורכב שעדיין נמשך – פעולות החילוץ והטיפול בנפגעים נמשכות ויש חשש לנפגעים נוספים שעדיין לא אותרו. כוחות הצלה גדולים פועלים במקום.

עקב האירוע, נחל דוד נסגר למטיילים והם מפונים מהשטח. גם כביש 90 חסום לתנועה בקטע הסמוך לעין גדי. רשות הטבע והגנים מסרה כי שמורת נחל ערוגות ובית הכנסת העתיק נותרו פתוחים.

מדובר באסון קשה מנשוא שמעיב על חגיגות הקיץ ומותיר את כולם בתפילה להחלמת הנפגעים. כל הגורמים ממשיכים במאמץ החילוץ וההצלה המורכב.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו