יום שלישי, 17/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מעצר דרמטי: כביש 6 נחסם עקב פעילות ביטחונית: 13 חשודים נעצרו

כביש 6 נחסם במחלף חורשים בעקבות מבצע ביטחוני. 13 חשודים נעצרו והרכב החשוד נבדק. הכביש נפתח מחדש והחקירה נמשכת.

13:53 ,09/09/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כביש 6, אחד מהכבישים המרכזיים והעמוסים ביותר בישראל, נחסם הבוקר לתנועה במחלף חורשים בשל פעילות ביטחונית של המשטרה והשב"כ. האירוע התרחש לאחר זיהוי רכב חשוד באזור, מה שהוביל להזנקת כוחות מיוחדים למקום ולסגירת הכביש באופן מיידי.

כוחות מיוחדים, שהוזעקו למקום, הצליחו לעצור את הרכב החשוד במהירות. כל נוסעיו נעצרו מיידית והועברו לחקירה משטרתית, כאשר במהלך המבצע, פעלו הכוחות בזהירות ובדיוק כדי לוודא שאין איום נוסף ברכב. המשטרה פעלה בתיאום עם כוחות השב"כ והזמינה חבלן משטרתי שיבדוק את הרכב החשוד על מנת לוודא שאין בו חומרי נפץ או איום נוסף על הציבור.

האירוע, שמשך תשומת לב רבה באזור, גרם לשיבושי תנועה משמעותיים לאור חשיבותו של כביש 6 כעורק תחבורה מרכזי המחבר בין חלקים שונים של ישראל. אלפי נהגים נתקעו בפקקים כבדים שנמשכו שעות, וגרמו לתסכול בקרב הציבור. עם זאת, רבים מהנהגים הבינו את חשיבות הפעולה והגיבו בהבנה לנוכח האיום הפוטנציאלי.

במסגרת הפעולה הביטחונית, נמסר מהמשטרה כי 13 חשודים נעצרו. כולם הועברו לחקירה מיידית במתקני המשטרה והשב"כ, כאשר נמשכות הבדיקות בנוגע לרקע של האירוע והקשרים האפשריים בין החשודים לפעילות טרור. חבלני המשטרה המשיכו לטפל ברכב החשוד, בניסיון לוודא שכל מרכיביו נבדקו, ואין בו כל איום נוסף לציבור.

המשטרה הודיעה כי "בהמשך לדיווח אודות טיפול משטרת ישראל בחשד לאירוע בטחוני, נעדכן כי כביש 6 נפתח מחדש לתנועת כלי רכב. 13 חשודים נעצרו על ידי משטרת ישראל ויובאו לחקירה. חבלני המשטרה ממשיכים בטיפול ברכב החשוד והחקירה נמשכת".

כעת נבדקת האפשרות כי האירוע הוא בעל רקע ביטחוני, אם כי כל האפשרויות נמצאות על השולחן. גורמים במשטרה מסרו כי "אנחנו לא שוללים כרגע אף כיוון חקירה. כל החשודים שנעצרו נמצאים תחת חקירה, ובמקביל מתבצעות בדיקות נוספות במטרה להבין את מכלול הנסיבות שעמדו מאחורי האירוע".

המשטרה ממשיכה להפעיל אמצעי ביטחון מתקדמים כדי לוודא שכל אזור כביש 6 בטוח לתנועה. במקביל, הציבור מתבקש להמשיך לעקוב אחר הנחיות הרשויות ולא לנסות להתקרב לאזורי האירוע עד לסיום החקירה והפעולות הביטחוניות בשטח.

על אף פתיחת הכביש מחדש, כוחות הביטחון ממשיכים לפעול באזור ומוודאים שהמצב נשאר בטוח. פעילותם המהירה של הכוחות הצליחה למנוע איום פוטנציאלי נוסף, אך עדיין יש צורך בבדיקות נוספות כדי להבין את היקף הסיכון ואת הרקע לאירוע.

ממשרד הביטחון והשב"כ נמסר כי "הכוחות פעלו במהירות ובדייקנות, והצליחו לנטרל איום שהיה עשוי להוביל לפגיעה בחיי אדם. החקירה תימשך, ונמשיך להיות בכוננות גבוהה למען ביטחונם של אזרחי ישראל".

בעקבות האירוע והסגירה של כביש 6, נהגים רבים חוו עיכובים ותסכול עקב הפקקים, אך רובם הביעו הבנה למצב והבינו את הצורך בפעולה הביטחונית המהירה והמקצועית של כוחות הביטחון. "זה לא נעים להיתקע בפקק כזה, אבל כשמדובר בביטחון שלנו, ברור לי שצריך לפעול", סיפר אחד הנהגים.

ההחלטה על פתיחת הכביש מחדש התקבלה לאחר שהכוחות סיימו לבצע את כל הבדיקות הנדרשות והפעילו אמצעים מתקדמים לוודא שהאזור בטוח להמשך תנועה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו