יום שלישי, 10/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מעצרו של היורה ביובל קסטלמן הוארך ב-24 שעות נוספות

בית משפט צבאי אישר הלילה להאריך ב-24 שעות נוספות את מעצרו של אביעד פריג'ה, החייל שירה למוות ביובל קסטלמן בפיגוע בירושלים.

09:46 ,05/12/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש הורה בית המשפט הצבאי על הארכת מעצרו של סמ"ר אביעד פריג'ה, החייל שירה למוות בשוגג ביובל דורון קסטלמן בזירת הפיגוע בירושלים, ב-24 שעות נוספות עד היום בערב.

פריג'ה נעצר בתחילת השבוע בחשד לביצוע הריגה ברשלנות, לאחר האירוע הטראגי בו ירה למוות בקסטלמן לאחר שזה נטרל מחבל שפתח באש במקום.

בהחלטה על הארכת המעצר ציין השופט כי ככל הנראה מחר כבר ניתן יהיה לשחרר את פריג'ה למעצר בית בתנאים מגבילים, שכן מדובר באדם שהרג בשוגג באירוע מורכב.

עוד צוין בהחלטה כי יש לאפשר לפריג'ה קבלת תמיכה נפשית הולמת, לנוכח העובדה שהרג אדם בטעות במהלך שירותו הצבאי. הדבר מעיד על המורכבות הרבה של הפרשה הפוקדת חייל שנקלע שלא באשמתו לאסון כה קשה.

החקירה בפרשה נמשכת בימים אלה על ידי המשטרה הצבאית. נותר לראות האם אכן פריג'ה ישוחרר מחר למעצר בית, ומה יהיו האישומים שיוגשו נגדו בבית הדין הצבאי, אם בכלל. בתי הדין במקרים מורכבים מעין אלה בדרך כלל לוקחים בחשבון את כלל נסיבות האירוע והמורכבות האנושית שבו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו