יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מנהיג מקצועי ואב משפחה: הלך לעולמו רנ"ג אורי מויאל בפיגוע

רנ"ג אורי מויאל שנרצח בפיגוע הדקירה בבית קמה, היה דמות מוערכת בצה"ל שקיבלה פרסים רבים. הוא תרם רבות עם עשרות הצעות ייעול ותיקון נשק במלחמות.

22:38 ,14/03/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרנ"ג אורי מויאל, שנרצח היום בפיגוע הדקירה בבית קמה, היה דמות מוערכת ומכובדת בצה"ל שזכתה להערכה רבה על תרומתה המקצועית. כך עולה מדברי הספד ופרסים שזכה בהם לאורך שירותו הצבאי.

מנדי ריזל, שסיקר את הפיגוע, ציין שמויאל זכה בשנת 2021 בפרס מפעל חיים מטעם ראש אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה (את"ל) דאז, וכן "במגוון פרסי הצטיינות בצה"ל".

ריזל הוסיף כי מויאל "הגיש לא פחות מ-28 הצעות ייעול המיושמות כיום בצה"ל". במלחמת לבנון השנייה ב-2006, סיפר, "עלה לשטחי הכינוס ותיקן מידי יום כ-150 כלי נשק לסוגיהם שנפגעו בלחימה".

תמיר סטיינמן העיר על כך שמויאל הניח אחריו אישה ושלושה ילדים. ראש עיריית דימונה, בני ביטון, ספד לו: "דימונה מרכינה ראש. אורי שירת כרס"ר בכיר בבא"ח נח"ל, עשרות אם לא מאות חיילים עברו דרכו והוא היה להם למשענת ולעזרה".

מויאל נרצח כשמחבל פלסטיני דקר אותו אנושות בעת ששהה בבית קפה בבית קמה. הוא לא שרד את פצעיו החמורים והועבר כפצוע אנוש מהאירוע לבית חולים, שם נקבע מותו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו