יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מנהיג חמאס: נבחן הצעה רשמית לשחרור אסירים אמריקאים

נשיא ארה"ב ביידן הכריז כי מועצת הביטחון של האו"ם תומכת בהפסקת אש עם חמאס ושחרור חטופים. מנהיג חמאס, טאהר אלנונו, הצהיר שייבחן הצעה רשמית

07:28 ,11/06/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מועצת הביטחון של האו"ם, אימצה את הצעת ארה"ב הקוראת לחמאס לקבל את הסכם הפסקת האש ולהתחייב לשחרור חטופים. נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, צייץ על כך ואמר: "מועצת הביטחון של האו"ם אימצה זה עתה את החלטתנו הקוראת לחמאס לקבל את הסכם הפסקת האש עם שחרור החטופים. חמאס אומר שהוא רוצה הפסקת אש – העסקה הזו היא הזדמנות להוכיח שהוא מתכוון לזה".

מועצת הביטחון של האו"ם הביעה תמיכה רחבה בהצעה, המציגה תקווה לסיום הלחימה בין ישראל לחמאס ולהשבת היציבות באזור. ההחלטה התקבלה בתמיכה של רוב חברי המועצה, כאשר ארה"ב מובילה את המהלך בתמיכה משמעותית של מדינות נוספות.

מנהיג חמאס, טאהר אלנונו, הגיב על הציוץ של ביידן והביע נכונות לבחון הצעות רשמיות מארה"ב בנוגע לשחרור אסירים אמריקאים. בהצהרתו, אמר אלנונו: "אם תגיע הצעה רשמית מוושינגטון בנוגע לשחרור אסירים אמריקאים, נלמד אותה".

ההסכמה הרחבה במועצת הביטחון והצהרותיהם של ביידן ואלנונו עשויות לסלול את הדרך להפסקת אש יציבה בין ישראל לחמאס. האתגר העיקרי יהיה לוודא שכל הצדדים מחויבים להסכם ולתנאים הנלווים אליו, כולל שחרור החטופים והתחייבות להפסקת האש.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו