יום ראשון, 06/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מכה לחמאס: מזכיר משרד העבודה של חמאס חוסל

בכיר חמאס איהאב אל-חוסיין חוסל במערב העיר עזה. 3 נוספים נהרגו ומספר נפצעו. אל-חוסיין שימש כמזכיר משרד העבודה של חמאס.

16:12 ,07/07/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתקיפה ישראלית שבוצעה היום (יום ראשון) במערב העיר עזה, חוסל בכיר חמאס איהאב אל-חוסיין. על פי הדיווחים, לצד אל-חוסיין נהרגו שלושה אנשים נוספים ומספר אנשים נפצעו. התקיפה בוצעה בסמוך לבית ספר באזור, מה שמעלה חששות לפגיעה אפשרית באזרחים.

איהאב אל-חוסיין היה דמות מרכזית בארגון הטרור חמאס. בתפקידו האחרון שימש כמזכיר משרד העבודה של הארגון, תפקיד בכיר במנגנון האזרחי של חמאס ברצועת עזה. לאורך הקריירה שלו בארגון, מילא אל-חוסיין מספר תפקידים בכירים נוספים, ביניהם דובר משרד הפנים של חמאס ודובר התקשורת של הארגון.

חיסולו של אל-חוסיין מהווה מכה משמעותית לחמאס, שכן מדובר בבכיר ותיק ומנוסה שהיה חלק מהנהגת הארגון שנים רבות. מקורות בטחוניים ישראליים טרם אישרו רשמית את זהותו של המחוסל, אך גורמים בחמאס כבר אישרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי אכן מדובר באל-חוסיין.

התקיפה בוצעה במערב העיר עזה, אזור שנחשב למעוז של חמאס ומקום מושבם של רבים מבכירי הארגון. העובדה שהתקיפה בוצעה בסמוך לבית ספר מעלה שאלות לגבי העיתוי והמיקום שנבחרו לביצוע החיסול. ישראל טרם הגיבה לטענות בדבר פגיעה אפשרית באזרחים כתוצאה מהתקיפה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו