שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מיצג מדהים בירושלים שחוגגת 56 לאיחודה ולשחרורה • צפו

לכבוד יום ירושלים ה-56: עיריית ירושלים תלתה את דגל בירת ישראל בכניסה לעיר והאירה את חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים • צפו

21:41 ,17/05/23
ארנון בוסאני
קרדיט: ארנון בוסאני
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לרגל חגיגות יום ירושלים ה-56, תלתה עיריית ירושלים בכניסה לבירה את דגל העיר הגדול ביותר שיוצר אי פעם. אורכו של הדגל, המקבל את פני הבאים לירושלים בחגיגיות, הוא 35 מטרים וגובהו 4 מטרים.

במסגרת ההיערכות לציון יום חגה של ירושלים, ניתלו בימים האחרונים ברחבי העיר עוד כ-3,000 דגלי הלאום ודיגלי הבירה ירושלים, אשר נוספו לכ-17,000 הדגלים שכבר ניתלו בעיר לכבוד יום העצמאות – בעשרות צמתים מרכזיים, במרכז העיר ובשכונות.

הדגלים המקשטים את פניה של העיר וממלאים אותה באווירה חגיגית, מלווים את עשרות האירועים והמופעים שיתקיימו בעיר לציון יום ירושלים, ביניהם: העצרת המרכזית בכותל עם תפילה חגיגית, שירה וריקודים, טקס 'יקיר העיר', קבלת הפנים המסורתית והחגיגית של ראש העיר ורעייתו במוזיאון מגדל דוד, מסיבות סטודנטים, 'לילה לבן', ועוד שורה של הופעות, צעדות וסיורים לכלל הגילאים.

בנוסף, עיריית ירושלים האירה את חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים לרגל החגיגות. חומות העיר העתיקה הוארו עם הכיתוב 56 ודגלי ישראל וירושלים.
גשר המיתרים הואר עם סמלי ירושלים כגון: חומות העיר העתיקה, טחנת הרוח, מגדל דוד, האריה סמלה של העיר ירושלים ועם הכיתוב יום ירושלים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "חג ירושלים שמח! העיר ירושלים נרגשת, מקושטת, מוארת וערוכה לחגוג את יומה המיוחד עם כל תושביה ומבקריה הרבים. כולם מוזמנים להגיע לבירה, להיות חלק משמחת החג הגדולה, וליהנות ממגוון האירועים החגיגיים שיתקיימו בכל רחבי העיר. חג שמח ירושלים!".

ארנון בוסאני

קרדיט: ארנון בוסאני

קרדיט: ארנון בוסאני

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו