יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מילואימניקים בחיל הים חסמו את הגישה לנמל חיפה

'יום השיבוש הלאומי': מילואימניקים מחייל הים חסמו את נתיבי הכניסה בים לנמל חיפה "קריאת מצוקה ימית להצלת ספינת הדמוקרטיה הישראלית"

10:07 ,09/03/23
מארגני המשט
קרדיט: מארגני המשט
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

'יום השיבוש הלאומי': מילואימניקים מחייל הים חסמו את נתיבי הכניסה בים לנמל חיפה במחאה על קידום הרפורמה המשפטית של הממשלה

מארגני המשט מסרו  "התיצבנו בפתח נמל חיפה היום, כי במשך עשרות שנים אנו מפליגים ימים ולילות ושומרים על עורק החיים העיקרי של מדינת ישראל. מדינת ישראל היא אי וקיומה תלוי ביכולת לשמור על הגבול הימי בטוח ועל נתיבי השיט פתוחים"

עוד אמרו "אנו לוחמי ולוחמות מילואים בספינות הטילים ובספינות הבט״ש, לוחמי הצוללות והקומנדו הימי לדורותיהם, פועלים גם בימים אלו לשמירה על מדינת ישראל בגבולותיה הימיים ועל נתיבי השיט שלה פתוחים.

בחרנו לשבש את פעילות נמל חיפה, כדי לקרוא בקול ברור לממשלת ישראל לעצור את ההפלגה חסרת השליטה שתעלה את מדינת ישראל על שרטון."

המארגנים הוסיפו "יכולתנו להמשיך לפעול כאנשי מילואים במשימות ימיות בטווחים רחוקים ולמשך שבועות רבים תלויה בבטחון המלא שלנו, שנשלחנו על ידי מנהיגות הרואה בבטחון ישראל מטרה עליונה ואשר נתונה לביקורת ברוח התפיסה הדמוקרטית.

זוהי שעת חרום וזוהי קריאתנו- אס או אס – קריאת מצוקה ימית להצלת ספינת הדמוקרטיה הישראלית ועצירה מהפיכתה למדינה ללא איזונים ובלמים." סיימו.

מארגני המשט

קרדיט: מארגני המשט

מארגני המשט

קרדיט: מארגני המשט

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו